Klompvoetje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ninn, 3 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninn

Ninn Lid

8 feb 2014
    76
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Bij de geslachtsecho viel de stand van het linkervoetje me op. Ik heb er verder niet bij stilgestaan (echo is alweer een paar weken geleden), maar ik ben toch wat op zoek gegaan naar informatie over klompvoetjes en ik vind het er toch verdacht op lijken. Echo is gemaakt bij 14 weken. Mijn vriend is geboren met klompvoetjes, dus de kans is bij ons iets verhoogd. Helaas werkte de kleine man niet mee toen de echoscopiste apart naar de voetjes wilde kijken.

Donderdag hebben we de 20 weken echo. Ik was totaal niet bang voor klompvoetjes vanwege de kleine kans, maar ik vraag me af of ik er n.a.v. deze echo echt rekening mee moet houden.

Liefs.

Bijgevoegde bestanden:

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.816
    8.475
    113
    Vrouw
    @Maev @Aapie88 hopelijk is het oké dat ik jullie hier tag. Misschien kunnen jullie helpen?

3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Ninn als ik goed kijk naar de echo lijkt hij wel wat overeenkomsten te hebben met die van onze middelste. Zij is geboren met 1 klompvoetje. Maar ook dan hoeft het nog niet zo te zijn, hier hebben ze tot de bevalling getwijfeld tussen een dwangstand en een klompvoetje.
    Mocht je meer willen weten of het er bij de 20 weken echo uitkomen, je mag mij altijd een pb sturen. Onze middelste had een conplex voetje maar ondertussen is ze bijna 4 en niemand die het merkt of ziet, zelfs wij moeten nadenken welk voetje het was.

4. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Heey meid, ik zie dit bericht nu pas. Kom zo af en toe eens online. Ik vind het er idd ook afwijkend uitzien. Zelf zag ik op de echo ook al dat het niet goed was voordat ze het tegen ons zei. Ik heb van de 20 weken echo daar geen foto van helaas wel van veel verder in de zwangerschap maar daar zie je alleen dat het voetje gedraaid is. Ons zoontje heeft 2 klompvoetjes. Bij jullie zal nu nog geen sprake zijn van een dwangstand daar is jullie baby nu nog te klein voor. Ik denk dat jullie er wel rekening mee moeten houden. Ik neem aan dat de echo nu al geweest is. Wat was de uitslag? Je mag mij ook van alles vragen als je wil hoor. Onze zoon is nu 8 maanden en het gaat nu heel goed met hem :)

Deel Deze Pagina