Ik zelf zit bij het Zilveren kruis, en mijn man bij VGZ. Nu zat ik er aan te denken om een gezins pakket af te sluiten. Moet je hiervoor getrouwd zijn,of een samenlevingscontract hebben? En wie van jullie heeft dit pakket nog meer, en wat zijn jullie bevindingen? We komen nu op 117 man zijn VGZ en ik 92 voor mijn Zilveren kruis. Dan komen we op ongeveer 130 met zn 2en. Zie de cijfers en polissen hier rond tollen, HELP.
Wij hebben ook het gezin en zeker pakket en er word veel vergoedt dus ben er wel tevreden over . Wij betalen 264 euro in de maand
Volledige vergoeding eigen bijdrage kraamzorg zit erin en 2500 euro orthodontie voor de looptijd van de verzekering. Dat is wel fijn die van de orthodontie.
Gezin en zeker pakket bedoel je toch? Volgens mij betaal je per persoon iets minder dan 130 euro. Je hoeft verder niet getrouwd te zijn ofzo hoor. Het zijn meer de vergoedingen die voor gezinnen aantrekkelijk zijn. Ik heb zelf een gezinspakket genomen toen ik zwanger was, omdat dat betere vergoedingen gaf voor kraamzorg en de bevalling. M'n dochter is later bij mij aangesloten. M'n man zit (geloof ik) bij zilveren kruis. --> ik zie net dat gezin en zeker tegenwoordig 'gezinspakket' is...
Ik had afgelopen jaar de gezin en zeker van VGZ ivm zwangerschap en bevalling in 2009. Ik zou voor 2010 130 euro per maand betalen. Beetje duur, vind ik zelf. Dit jaar verwacht ik geen zwangerschap etc dus gaan we over naar Zilveren Kruis ivm hoge collectieve korting.
ik zit bij De Friesland en heb naast de basis AV Gezin erbij, hierin word voor mijn bevalling (ziekenhuis, niet medische indicatie) volledig vergoed en kraamhulp eigen bijdrage word ook allemaal vergoed, plus mocht ik of mijn vriend later in het ziekenhuis liggen voor lange tijd word hulp in huis vergoed etc... Ik heb daarbij ook nog een standaardtandverzekering erbij en zit totaal op 123,35 voor de basis, de gezin en de tand! Voor mij is dit bedrag zelf nog lager omdat wij collectief via vriend z'n werk zitten, maar vind 123,35 niet duur voor basis, gezin en tand...
wij zijn via mijn werk ook collectief bij VGZ Kind en Gezin, en betalen volgens mij zo rond de 240 euro.
Ik heb VGZ Gezin, en ik krijg via de ANWB 10% korting op de basisverzekering, dus dat scheelt bijna 10 euro waardoor ik de stijging dit jaar niet voel! Mijn man zit nog steeds bij CZ. Je hebt geen partner nodig voor het pakket, en je hoeft ook niet hetzelfde pakket als je partner te kiezen.
Ik vind het nogal duur, ik zit bij takecarenow (agis) en doe alles via het internet waardoor ik maar 82 euro per maand betaal en best goed ben verzekerd!!