Baby beweegt minder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kathy, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Pffff, maak me al heel de dag ongerust, eigenlijk al van gisterenavond.
    Voel voor het ogenblik de baby nog erg weinig bewegen. Deze morgen vroeg en deze voormiddag heb ik hem nog wel gevoeld, maar andere dagen voel ik hem soms wel gans de dag door bewegen.
    Hebben jullie dit ook of ook gehad, dat de baby op een moment minder beweegelijk was/is?
    Heb hem deze avond ook nog lichtjes gevoeld, maar mis die hardere schopjes wel.

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ja, hier ook gehad..
    Is een kleine twee weken geleden denk ik.
    Voel uk eigenlijk de hele dag door wel eens en toen in ene een dag niet.
    Zat me er behoorlijk over op te vreten hoor.
    Werd mij verteld dat je de beeb pas met 28 weken iedere dag hoort te voelen.
    Maar als jij je er niet lekker bij voelt zou ik de verloskundige bellen hoor. Daar zijn ze voor toch?
    Beter een keer te veel dan een keer te weinig....

Suc6 ermee

3. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hi meiden,

Kan hoor in die periode. Ik heb het ook rond 24 weken gehad. VK zei toen dat ze pas vanaf 28 weken verwachten dat je je kleine elke dag voelt en dan 10 bewegingen per dag.

Als je het echt niet vertrouwd, dan zou ik toch de VK even bellen.

Groetjes Cindy

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hey meid!
    ik wil je even gerust stellen hoor! ik had het namelijk ook heel erg. Ik voelde mijn kleine al vanf week 15 en dan ook elke dag!
    Tot ik in mijn week 22 kwam toen voelde ik hem ineens een stuk minder.

Ik mij druk gemaakt en de vk gebeld, en mocht gelijk even langs komen ( met de tram naar de vk) en ja hoor onderweg naar de vk voelde ik hem '' eigenwijs'' heel hard schoppen..

Mijn vk zegt dat ze dan wel eens een groeispurt kunnen hebben, en daardoor iest rustiger kunnen zijn als voorheen.

2 weken geleden voelde ik hem ook wat minder, en iedereen ziet ook dat hij echt goed gegroeid is!

MAAR als je je heel erg druk maakt, zou ik even de vk bellen.
    Beter een keer teveel dan te weinig ;)

heel veel succes

5. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    in jouw geval zou ik de vk bellen, je voelt je kleintje echt duidelijk minder dus dan kan je maar beter zeker zijn, ook voor je eigen gemoedsrust!

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik had het ook precies rond de 24 weken. lijkt wel een trend te zijn bij die kleintjes. en inderdaad na 28 weken voel je hem elke dag. en dan nog zit er verschil in hoor na 28 weken, de ene dag de hele dag door en deandere dag alleen sochtends en savonds.

Ik heb toen ook mijn VK gebeld, en die zei als ik de kleine meer dan 24 uur niet had gevoeld dat ik mocht komen, en ze stelde me gerust dat het normaal is. ik hing op en niet veel later kondigde de kleine zich weer volop aan

maar gewoon bellen als je er onzeker bij voelt. Je VK kan je misschien gerust stellen.

7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Deze morgen vroeg en deze voormiddag ons kleintje weer gevoeld, wel beter dan gisteren.
    Ben nu ook weer wat meer op m'n gemak.
    En thx voor de geruststellingen.

8. Shirleyke

Shirleyke Actief lid

Rond deze periode slaapt de baby héél veel, dus is het normaal dat je minder beweging voelt ;)

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb hetzelfde gehad rond 28 weken. Bleek mevrouw in een stuit te zijn gaan liggen. En daardoor niet op haar 'normale' plaats te schoppen. Twee dagen later is ze weer omgedraaid en voelde ik haar als vanouds.

Fijn dat je je baby vandaag weer goed hebt gevoeld!

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Vanavond dan toch langs geweest bij de materniteit, doordat ik weinig beweging voelde.
    Maar alles is dus in orde, zowel hartslag als bewegingen. Ben nu weer wat gerustgesteld.
    Maar ga in bedje kruipen want ben doodop/.

Deel Deze Pagina