Ligt eraan hoe warm het is, Joey is vorige jaar met die hittegolf geboren. Hij had gewoon een rompertje aan onder zijn dekentje. Ik had ook een katoenenslaapzakje gekocht bij prenatal, gewoon een dunne maar wel met lange mouwtjes
Bij ons hebben de kids geen van allen in het begin pyamaatjes gedragen. Ze slapen dan nog gewoon in de kleertjes..
Ok, dus geen speciale pyjamaatjes kopen. Alleen zo'n slaapzakje met rits aantrekken over z'n rompertje is genoeg? Of krijgt hij dan misschien koude armpjes? (Sorry, ik ben zooooo onervaren )
Tja die van mij was in half juli geboren en ik heb hem meteen in pyama gedaan, gewoon een dunne, alleen als het echt stikheet was misschien alleen in romper maar dat kan ik me al niet meer herinneren. Je kan ze ook inde kleertjes te slapen leggen, maar das was ik toch echt niet voor omdat ik graag een duidelijke scheiding had tussen dag en nacht, maar ja das net waar je zelf voor kiest
Overdag legde ik ze ook gewoon in de kleertjes te slapen, maar 's nachts een pyjama. Sibel is van 6 juli 2006, midden in de hittegolf, maar ondanks dat heeft ze genoeg kleertjes met lange mouwen en ook pyjama's gedragen. Het is voor die kleintjes nog echt moeilijk de temperatuur vast te houden (al zal de een dat beter kunnen dan de ander), dus ik vond kleertjes met lange mouwen en een pyjama geen overbodige luxe.
Yassir lag overdag in zijn rompertje en savonds pyama(dunne). Het was afgelopen zomer idd een hittegolf. Bij mij was het gewoon wat voor weer het die dag was. Kiz@ grappig Yassir is 5 juli 2006 geboren.
Als je kindje er is dan kan je ook nog dingetjes halen hoor. Zo gaat het toch meestal. Je ontwikkeld een bepaald ritme en daar past dan een pyama, slaapzak of helemaal niks in Joey sliep toen hij net geboren was ook in zijn kleertjes meestal. 's avonds deed ik hem een dunne katoenen pyama aan, zo'n babypyama, met voetjes eraan, of dat katoenenslaapzakje, zat overigens geen rits in, was van onder open, gewoon een jurkje met lange mouwtjes dus. Als je gewoon 1 katoenen babypyama'tje hebt, en 1 kleine dunne slaapzak. Dan kan je altijd nog kijken of je ze gebruikt en meer moet kopen, of dat je ze helemaal niet gebruikt