Eczeem baby door stro en of hooi?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bloem1989, 15 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Hoi,
    Al een tijdje heeft mijn zoontje last van deze plekjes hij heeft een gevoelige huid sowieso en had eerst nog nergens last van.
    Nu word het steeds erger en roder en jeukt heel erg.
    Het is gekomen sinds wij een konijn genomen hebben dus ik denk dat het misschien daardoor komt? Wat denken jullie?
    Morgen bel ik de dokter ook maar kan daar waarschijnlijk niet diezelfde dag terecht.

Bijgevoegde bestanden:

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.848
    2.262
    113
    Hmm lijkt me zolang hij er niet in rolt een beetje onwaarschijnlijk... jeukt t oid? Misch een konijnenallergie, al heb ij dat nog nooit gehoord! Ander wasmiddel gaan gebruiken oid? Daar lijkt t meer op

3. Sunnyflower

Sunnyflower Actief lid

12 jan 2017
    127
    4
    18
    Noord Holland
    Het lijkt op eczeem. Veel jonge kinderen krijgen dit. Mijn zoontje heeft ook wat plekjes die lijken op die op de foto. Bij ons werkt La Roche Posay Lipikar heel goed. Dit zorgt ervoor dat het niet gaat jeuken en verzorgt de huid dat deze niet te droog wordt. Dit kun je zonder recept bij de apotheek kopen.

Ik denk overigens niet dat het door het konijn komt. Eczeem wordt na het ontstaan na verloop van tijd steeds meer/erger.
    Wij zijn sinds vorige week gestart met een behandeling bij de homeopaat, zij zegt hem er binnen 3 maanden vanaf te hebben. Ben heel benieuwd!

Deel Deze Pagina