Mijn baby vindt badje niet leuk!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Regenboogmam, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Hoi,

Mijn baby vindt het niet leuk om in badje te gaan. Het is gelijk huilen geblazen... Iemand tips?

Alvast bedankt!

2. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Mijn dochter vond het ook verschrikkelijk. We hebben haar toen een aantal keer in de tummy tub gedaan (geleend van een vriendin), dat vond ze heerlijk. Een maand later weer het badje geprobeerd en toen was het prima...
    Je kan ook een gewone emmer proberen. Succes!

3. Mijn zoontje vond het bad de eerste paar weken ook helemaal niet leuk, krijsen krijsen krijsen!

Nu vind ie 't echter helemaal geweldig, dus misschien komt 't vanzelf?

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mijn dochtertje vond het badje ook verschrikkelijk !
    We hebben der toen in een Tummy-Tub gedaan en dat vond ze ook heerlijk.
    Nu vind ze het baje inmiddels geweldig en zo ook de douch

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  6. Skye

Skye Niet meer actief

Hier was het ook de eerste maand een heel gedoe. Na 2 minuten was mevrouw het alweer zat. Nu vind ze het lekker en ligt ze in zo'n badzitje. Ook nog wel eens in de tummytub

7. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    milan vind de tummy tub ook lekkerder dan een gewoon badje
    daar was het een heel gewostel om m goed vast te houden
    in de tummy is hij rustig
    moet niet te lang duren haha want we doen het voor de fles
    liefs kim

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan vond het de eerste tijd ook niet zo bijzonder. Het aankleden en uitkleden was al vervelend en het badje vond hij ook niet super. Na een maandje ofzo ging dit steeds beter.. Nu vind hij badje/ douche/ zwemmen heerlijk..

9. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Bedankt allemaal voor de reacties!

Het moet dus vanzelf wel goed komen denk ik als ik het zo lees...
    En ik ga dan ook toch een tummy tub proberen.
    Het maakt het een stuk leuker als zij het ook leuk vindt :)

10. Brechtjemvj

27 jan 2009
    74
    0
    0
    Bij ons was de temperatuur het "probleem". Met de normale temp vond zoontjelief het te warm en begon dus ook na 2 seconden te huilen. Nu doe ik het water wat kouder/koeler en meneertje vindt het heerlijk!

11. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ons ventje vond het badje ook verschrikkelijk. Lag niet aan de tempratuur, maar meer aan de hoeveelheid ruimte die hij om zich heen had. Hij voelde zich zeg maar niet veilig. We hebben de tummytub gebruikt tot 5 maand en nu gaat hij gewoon in ons grote bad! Beetje jammer van het babybadje (helaas ook nog eens thermobad).

Inderdaad dus de tummytub proberen, de eerste keer dat hij daar in ging, viel hij direct in slaap, alsof hij weer teruggekeerd was naar de baarmoeder hihi ;)

12. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Mijn dochtertje vindt de normale temperatuur ook niet fijn. Veel te warm, ze krijst het uit dan, echt zielig.
    Nu doe ik het water minder warm en nu gaat het beter, ze vindt het nog steeds niet echt fijn maar ze krijst in ieder geval niet meer.
    Tummytub of badje maakt hier niet uit trouwens.
    Hoop dat ze het nog lekker gaat vinden, het bad. Haar broertje is een echte waterrat, dus wie weet.

13. Skye

Skye Niet meer actief

Hier juist andersom. Mijn dochtertje vond het juist lekkerder als het water wat warmer was. Dus nu is het water zo'n 40 graden

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zelfde

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier is het dus ook drama! met 5 maanden opzoek gegaan naar een Tummy-tub en uiteindelijk eentje gevonden die tot een jaar of 3 kan en dus wat groter is.. Wil ze ook daar niet in, ja zonder water.. Dus misschien is het water ook wel het probleem.. Dus denk ik weer, zou ik het moeten blijven proberen?! maar het maakt me ook niet blij als ze elke dag de boel bij elkaar krijst.. Dus lekker mee onder de douche.. En dan later nog maar eens proberen..

16. Duna

Duna Niet meer actief

Ons mannetje vind de Tummy Tub geweldig en een gewoon babybad helemaal niks (hij is 5.5 weken oud)

Deel Deze Pagina