iemand ervaring met kindje na peuterbed en dan beter slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door honeyy, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    he meiden, daar ben ik weer.. Een paar nachten sliep Esmée goed. Nou is ze rond 4 / 5 uur wakker. Een paar dagen geleden was mijn vriend niet thuis, Esmée wou niet slapen (was om half 9 al!) Toen heb ik haar in ons bed gelegd en zijn we samen in slaap gevallen. Ze heeft heel de nacht door geslapen tot half 9 's ochtends. De nacht erna in eigen bed was ze weer zo vroeg wakker. Ze draait wel erg veel, zou ze haar ledikant te klein vinden ofzo? Had al een x gelezen dat kinderen in een peuterbedje in eens goed gingen slapen. Iemand daar ervaring mee? Liefs

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou zeggen gewoon proberen..

Onze dochter is twee weken geleden overgegaan omdat ze uit het ledikant klom, nu met een groot bed blijft ze netjes in bed. Qua slapen is het niet beter (maar dat heeft een andere oorzaak).

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ons zoontje ligt sinds 2 maanden in een groot bed. Werd veel wakker in zijn ledikantje en ook steeds vroeg wakker, maar stootte ook vaak zn hoofdje tegen de spijlen en volgs mij werd hij daar steeds wakker van.. bedje werd dus te klein. Vanaf dat hij in groot bed ligt slaapt hij super goed!

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Onze dochter is met 1,5 jaar overgegaan naar een peuterbed ivm uk op komst, maar ze is toen ook een stuk beter gaan slapen.
    Daarvoor hoorde ik haar regelmatig wakker worden ivm hoofd stoten. Ook sliep ze altijd zeer onrustig, en het was een verrassing hoe we haar 's ochtends zouden aantreffen.

Sinds ze in een peuterbed ligt, ligt ze stil en slaapt ze veel beter.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel slaapt wel beter ja

6. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Onze kleine is zo beetje even oud als die van jullie die nu in een peuterbed slapen. Maar slaapt nog in een ledikantje.
    Maar een peuterbed, daar kenne ze dan toch gewoon zelf uit klimmen enz.
    Gaan ze dan ook weer gewoon zelf terug als ze eruit zijn? Of gaan
    ze dwalen door hun slaapkamer.
    Onze kleine slaapt goed, we horen wel dat hij snachts wel eens wakker is,
    maar dan is hij gewoon aan het spelen en is hij na een paar min weer stil.
    En sochtends als hij wakker is,gaat hij ook nog zowat een uur spelen in bed
    voordat hij laat blijken dat hij eruit wilt.
    Vanaf wanneer zou je dan overgaan op een peuterbed als het kindje nog
    gewoon goed slaapt zoals ik de mijne hebt beschreven?
    Hij gaat ong tussen 8 en 9 naar bed en komt er pas bij 10u 11u uit de volgende ochtend,
    soms wil het wel eens half 12 worden.
    Zal hij gewoon zo'n enorme luiwammes zijn, of zou het idd misschien aan zn bed
    kennen liggen. Hij is wel altijd vrolijk als hij wakker word.
    Sorry een beetje warrig neergezet.
    Groetjes!

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik zou zeggen probeer het !

onze zoon schreeuwde bij het naar bed gaan.... ik moest bij hem in zijn ledikant liggen en liedjes zingen tot hij sliep,

dan sliep hij tegen 22.00 uur...... deed ik het niet.... schreeuwde hij om 00.30 nog !! en werd elke ochtend om 05.00 wakker

toen ik 20 weken zwanger was van de 2e paste ik niet meer in zijn ledikant....

dus hebben we gekozen voor een 1 persoonsbed met bedhek....

meteen ging hij zonder tegenzin naar bed, compleet stil, geen geschreeuw meer.... en hij sliep tot 07.00 uur in de ochtend !!! heeerlijk !!!

wel klom hij uit bed.... we hebben de deurklink omhoog gedaan zodat hij niet van de kamer af kon, we hebben hem lekker laten spelen boven, hij viel vanzelf in slaap, en dan legden we hem gewoon terug in zijn bed,

nu sinds een paar maanden komt hij niet meer uit bed

( ohja hij was trouwens 15 maanden toen we hem naar een 1 persoonsbed deden)

Deel Deze Pagina