hoi ladys, ik ben nu 5 maanden zwanger, en ik ehb nog een kindje van 1 jaar en 1 maand, ik kom maar niet uit wat voor wagen ik moet kopen, eerst d8 ik, koop een mooie wagen met zo een kiddybourd, ik zit alleen te twijfelen, tegen de tijd dat de tweede geboren is is mij eerste 1 jaar en 6 maanden, is dat voor haar te doen/?
Ik denk dat je kindje daar nog wat klein voor is, zeker met lange afstanden. Misschien is een (tweedehands) duowagen een beter idee?
Ik vind 1,5 toch wel wat te jong voor alleen een kiddyboard. Ligt er natuurlijk wel aan hoe je kindje is en of het voor kleine afstanden is of langere tijd. Hier zou ik het denk ik vanaf 2-2,5 jaar wel doen.
ik vidn die duo wagens zo afschuwelijk lelijk, ikz at er wel aan te denken om een phil en teds kinderwagen te kopen, maar, mijn man vind die maar eng, en mijn moeder ook. ik weet het echt niet.
Die Phil en Teds vind ik ook echt 3x nix ... Echt zielig dat je kindje er zo onder gepropt zit. Maar das mijn mening En lelijk ... tja ... lekker belangrijk (maar ook dat is weer mijn mening hihi). Overigens vindt ik die van urban jungle niet lelijk (maar wel heel duur). Wij hebben laatst een duowagen gekocht voor mijn schoonouders (neefje van Mirre is een jaar ouder) en das een lelijk ding ja maar hij was maar 30 euro (zou ik niet kopen voor iedere dag hoor, maar voor wat meer heb je een best ok ding).
Je zou de kleine ook in een draagzak kunne ndoen (die van combicotti kunnen ze al vanaf het begin in) ...