Pff. Ik moet het even van me afschrijven hoor! Vanochtend zat ik met de meiden in de gang beneden, ene dochter klimt rechts van me de trap op, dus ik ga expres op het smalle stuk zitten en ondersteun m'n ene dochter. Gaat m'n andere dochter toch ophet smalle stuk waar ik met m'n rug naartoe zit maar boven. Blijkbaar was er toch ruimte... Ik voel iets, kijk, zie m'n dochter achterover vallen en hoor een keiharde knal. Met dr hoofd zo op de grond.. Pff m'n hart gaat nog steeds tekeer als ik er aan denk. Voel me zooo dom dat ik niet goed opgelet heb. Ze huilde gelukkig gelijk maar is door de arts nu wel 24u opgenomen ter observatie. Vanwege haar voorgeschiedenis (vroeggeboorte). Ze heeft een flinke blauwe plek en schaafwond. Gelukkig is ze verder weer vrolijk en beweegt ze goed. Ik voel me zoooo schuldig....
Meid, dat is zeker schrikken. Maar je moet je niet schuldig voelen hoor. Ze zijn zo snel op die leeftijd (mijn dochter is ook van 2014). Gelukkig is ze alweer lekker levendig en wordt ze goed in de gaten gehouden.
Oh, daar ben ik ook altijd bang voor. Altijd voorzichtig, maar het kan alsnog gebeuren.. Ik snap dat je je schuldig voelt (zou ik ook hebben), maar rationeel is dat natuurlijk echt niet nodig! Fijn dat ze even ter observatie is opgenomen, beter dan thuis maar twijfelen en hopen dat alles goed gaat.
Jeetje dat is zeker schrikken! Helaas kunnen ongelukjes gebeuren waar je bij zit, zeker omdat ze op deze leeftijd inderdaad zo ontzettend snel zijn. En dat is echt niet omdat je niet goed oplet, je hebt nou eenmaal maar 2 handen en kan niet overal tegelijk zijn. En je schuldig voelen is begrijpelijk, maar het is echt niet jouw schuld. En ze is alweer vrolijk schrijf je, dus komt echt wel goed. Zij is dit morgen waarschijnlijk alweer vergeten joh
Dank jullie. Dat moest ik even horen denk ik... pff zo geschrokken. Het gaat gelukkig heel goed, alleen vind ze het niets hier in het ziekenhuis, allemaal nieuwe dingen natuurlijk.
Logisch dat ze het niks vindt. Gelukkig is mama bij haar zoals toen ze van de trap viel. Dat is hoe zij het ervaard. Jij bent bij haar wanneer ze je het meest nodig heeft. Net als nu😊Zij zal jou niet als de reden zien van haar val. Ongelukken gebeuren helaas heel erg snel. En als moeder wil je dat het liefst voor zijn, logisch ook. Maar je bent zeker niet schuldig, ook al voelt het zo.
Wat naar om te horen. Voor beide!! Hier is de kleine met 9,5 ook een keer onder mijn ogen van een boxpring af gerold. Zo snel ging hij. Liever even controle. Komt vast goed. Geen zorgen maken!