Ik ben het op dit moment aan het proberen, maar lijkt nog niet zo'n succes haha, dus ik lees met je mee!!
Hier met ongeveer 7,5 maand. Toen hebben we de fles van 15:00 uur laten vallen. Ik geloof dat er vanaf 6 maanden geadviseerd wordt om een flesje te laten vallen. En ze moeten 200 gr warm eten op kunnen eten en een potje fruit. Bij ons verviel de fles pas toen mijn zoontje goed zijn boterhammen at. Meeste babies zitten met ongeveer 7 maanden op 3 flesjes. Wil je nu de fles al laten vallen dan? Ik dacht dat K. juist veel melk wilde drinken?
Kiwi ik snap er ook werkelijk niks van, maar ik krijg zijn flessen er niet meer in gister heeft hij met veel pijn en moeite 3.5 fles op...
hoi, Wij zitten al op 3 flessen, gaat ook heel goed ( gelukkig). Met advies van CB. 8.00 180 cc 11.00 pot fruit 13.00 180 cc 16.00 200gr groente + toetje 20.00 220 cc met rijstebloem als ze wilt krijgt ze tussendoor liga + diksap
Zo ga ik dat schema vandaag op advies van het CB ook invoeren.. heb vanmorgen contact gehad met ze, omdat ik de fles van 12:00 er gewoon écht niet inkreeg!! Heb er toen maar een bord pap van gemaakt... Ik ga hem nu zometeen een maaltijdpotje geven met een toetje en dan om 8 uur een flesje en dan zien we wel...
Hij heeft net een maaltijdpotje tagliatelle met groente op , tussendoor 50cc fv en nog een paar hapjes perzik toetje na... meneer ligt nu in droomland dus ben benieuwd of die straks wél een flesje wil! Dan zit ik op 3 flesvoedingen vandaag..