Nadat de bambix op was ben ik overgegaan op brinta. Sindsdien eet ze wel minder graag pap. Ik heb het idee dat ze bambix lekkerder vind. Netzoals bij Mamzie is de peutermuesli hier ook een groot succes! Dat eet ze graag.
Ik ben ergens met 1,3mnd ofzo overgegaan op brinta. Hij kon het toen zelf uit een bordje eten. En Brinta wordt zo lekker stevig Ik wisselde het hier af met boterhammen, en kindermuesli
Hier na een jaar Brinta gegeven, stuk minder prijzig dan Bambix . Overigens niet lang, maar een maandje of 2 ofzo, toen was pap niet meer interessant voor de ochtend, dus werd het brood.
Onze meid krijgt 's ochtends nog steeds Bambix. Ze lust geen halfvolle melk, door de pap krijgt ze zo toch nog melk binnen. Brinta heb ik nog nooit geprobeerd, eigenlijk. Peutermuesli? Echt nog nooit van gehoord... Mogen kindjes geen gewone muesli/cruesli hebben? Ik heb het zelf wel eens door de yoghurt, onze meid eet daar altijd smakelijk van mee!
Denk dat het op ded leeftijd van jou dochter prima kan. Maar onze dochter is net één jaar geworden, de muesli van Bambix is wat fijner enzo. Voelde me daar prettiger bij. Ze begint het ook lekker te vinden nu trouwens, het was even wennen.
Vanmorgen maar is brinta geprobeerd maar heb het idee dat ze dat wat minder lekker vind dus ga toch maar weer bambix halen voor der
vooralsnog hier bambix. de fijne granen, fijne granen banaan (kan ik alleen nergens meer vinden!?), melkpap appel en melkpap peer (ook moeilijk te vinden). inmiddels mag hij ook wel een andere pap van bambix (lichtvolkoren ofzo?), maar heb nog genoeg 'voorraad'.
hier bambix, ik vind brinta veel te veel zout bevatten. Hier krijgt meisje op donderdag en vrijdag een bordje pap s ochtends, omdat we dan naar het kdv gaan. Een boterhammetje duurt heel lang en vind het zielig om dr al om 6 uur uit bed te halen.