Hoi allemaal, Wij willen gaan beginnen met rijstebloem. Kan de rijstebloem door het ventiel van de smalle fles? en later de pap? Of kan ik dan nu beter overstappen op de brede fles? of gaat het daar ook niet door? En welke speen gebruiken jullie? nummer 3 of de papspeen?
Hier gaat het er doorheen (rijstebloem). Aan het eind schudden we het wel in de speen. We gebruiken 3 en wordt de bloem dikker doordat het afkoelt dan wisselen we hem om met een 4. Pap vanaf 6mnd heb ik nog geen ervaring mee.
Wij hebben een grotere speen gebruikt. De pap speen ging veel te snel voor haar. Dus hebben we 3 gebruikt. Dat ging goed. Het hangt ook af hoeveel scheppen je erdoor doet. Af en toe schudden helpt ook.
Hier bleef de pap hangen in dat witte ventiel. We hebben speciaal voor pap een difrax fles aangeschaft. Hier passen de dr brown spenen ook op. Ik gebruik een nr 4 van dr brown in combinatie met een difrax fles. Werkt prima
Rotspul dat rijstebloem in die Brown. Nooit gebruikt dus, haha. Pap vanaf 6 maanden gewoon met een lepeltje, niet in een fles.