Mijn dochter gaat nu net over en ze is 7,5 maand. Ik had haar liever nog langer in de reiswieg gelaten, omdat ze daar veel beter in kan slapen en qua lengte past ze nog prima. Maar ze klimt er echt uit dus het wordt te gevaarlijk.
Onze kinderwagen kon ook hele plat, volgens mij hadden we haar met 3.5 maand ongeveer alleen nog maar in de kinderwagen en niet meer in de bak
Onze jongste ligt graag op zijn buik. Dus dan is het best praktisch om de bak nog een tijdje te gebruiken. Hij past er nog net in, je moet er alleen wel bij blijven als hij wakker is, want hij heeft het optrekken aan de rand ontdekt Onze oudste zoon ging met de 7 maanden over denk ik. We hebben een Joolz.
Mijn zoontje met ruim 5,5 maanden, omdat hij uit de bak probeerde te klimmen... de dondersteen! Niet meer vertrouwd, dus over naar de buddy op de ligstand. Had hem liever nog wat langer in de bak gehad... in ieder geval totdat hij vrij redelijk zonder steun kon zitten. De bak is behoorlijk ruim, dus daar had hij zeker nog wel een maand of 2/3 langer ingepast. Ik heb tot op heden trouwens nog steeds het zitje naar mij toe gedraaid. Van mij af voelt niet goed... ik heb dan geen zicht op hem en wil contact kunnen maken.