Waar leuke jongenskleding shoppen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marilouise, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik heb een zoontje van 9 maanden draagt nog maat 68 maar gaat denk ik met een goede maand richting 74 nu ben ik wat kleertjes aan het verzamelen, maar ik vindt het heel lastig shoppen een heel enkele keer een keertje iets bij de prenatal of de hema.

een heleboel jongenskleertjes zijn enorm stoer maar hij is helemaal niet zo grof ook spijkerbroekjes met zakken en kniestukken het is echt waar gaat die broek met dat kindje naartoe. rood in zijn gezicht staat hem niet verder kan hij eigenlijk alles kleuren hebben.
    Ik koop nu nog wel eens wat via marktplaats maar het is natuurlijk ook wel leuk wat nieuws

Verder houd ik niet van disney of nijntje of andere applicaties op kleding wie heeft er tips?

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Broeken vind ik ook een ramp, Tim krijgt nu pas een lijf voor spijkerbroeken.
    Voor die tijd waren t voornamelijk joggingbroekjes van bij Hema en H&m.
    Maar stoere kleding....Hema, H&M en t merk Just Small voor de betaalbare kleding.Ook bij de V&D en hebben ze leuke kleertjes

Broeken van bijv name-it en Noppies vallen smaller.
    C&A vind ik echt VRESELIJK!

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik shop graag bij H&M en ben verder gek op de merken Pointer, Mexx, BFC en Name-it.

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Smalle broeken: Noppies, Name It, Baby Blue en soms ook Just Small en V&D!

Verder haal ik shirts ook bij H&M, Hans Textiel, kleertjes.com (aanbiedingen :D).

5. marilouise

Noppies kan die wel de broekjes van aan, maar de shirtjes man dat ziet er niet uit mijn zoon heeft de brede schouders van mijn man geerfd dus de noppies shirtjes vallen echt af, ik heb nu een spijkerbroekje van bfc gekocht via mp die zit echt super mooi wel maatje 68 maar die past hij nu net is nog iets ruim.

de hema ben ik niet altijd weg van de broekjes van hema die hebben ook weer niet allemaal elastiek ik de broekband, en dan pak je kind op heeft die geen broek meer aan,

maar c&a vindt ik ook niet zo leuk. valt het jullie ook op dat je in de meeste winkels een meisjesafdeling hebt van heb ik jouw dar en dan de jongens zijn weggemoffeld en nog net 2 rekjes

wij hebben hier geen h&m in de buurt dat is wel jammer al sik daar binnekort een keer 1 van tegen kom ga ik even inslaan denk ik

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Yep, herkenbaar. Voor mn dochter kon ik bijv ook altijd wel leuke dingen kopen bij de Zeeman of Wibra.
    Maar voor jongens hebben ze niks.

H&M, kun je ook online shoppen

7. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    De H&M shirts vallen wel vrij breed dus misschien is dat een optie voor je zoontje? Inderdaad gewoon lekker online shoppen.

En inderdaad het aanbod wat betreft jongenskleding is meestal erg magertjes.

8. marilouise

Dat is dus echt een probleem hij heeft wel brede schoudertjes maar kwa buik kan die er al gauw 2-3 keer in geen pan.

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Vingino valt heel smal!
    Verder Armani ook!

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En in een ander prijsklasse:

Zara
    Okaidi
    IKKS (weer duurder)

Alles wat Frans is!

11. marilouise

Ik moet dus gewoon weer het een en ander gaan proberen maar zijn die merken ook niet enorm stoer oftewel te stoer voor mijn mannetje?

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb veel Name-it, BFC etc.
    Ook Ralph Lauren want dat valt smal, Hilfiger etc.
    Kun je ook goed op 2-handsbeurzen etc kopen.

13. SweetMisery

5 sep 2008
    26
    0
    0
    Ik vind het ook lastig om leuke jongenskleertjes te vinden. Hema vind ik voor meisjes erg leuk maar voor jongens niet echt. Ik haal veel bij Jola ( Just Small) Betaalbaar en erg leuk. H&M vind ik niet veel aan voor jongens. Noppies vind ik vaak erg leuk en is ook nog wel redelijk betaalbaar.

14. marilouise

ik heb laatst rompertjes bij jola gehaald voor hem die zitten echt geweldig en blijven ook ssuper mooi heb daar eigenlijk nooit echt bij de gewone kleertjes gekeken dat ga ik eens doen

15. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam

wow, hij is 9 maanden en heeft maat 68?! is dat normaal? ik had we door dat mijn kind een breed en groot bovenlijf heeft maar zo groot?! hij is 5,5 maand en draagt ook 68..

16. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Aaron heeft vanaf 4,5 tot bijna 9 maanden in 68 gezeten ;). 74 heeft hij dan weer bijna overgeslagen en inmiddels zit hij in 86.

Ik ga zelf binnenkort dan maar eens bij Zara kijken als ik toch weer eens in Utrecht ben. Bedankt voor de tip hier!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier een mannetje van ruim 11 maanden die de broekjes van maat 68 nog aan kan hihi. Truitjes e.d zijn wel maat 74. Broekjes maat 74 heeft hij ook wel aan hoor maar die zakken hem van zijn kont en moet ik de pijpjes nog van oprollen.

Ik koop trouwens veel bij Jola maar heb begrepen dat die niet door het hele land zit. Daar hebben ze wel super stoere jongenskleertjes. Hema vind ik altijd een beetje tegen vallen voor jongens. In de zomer heb ik hele leuke kleertjes bij H&M gekocht maar vind het daar de ene keer wel leuk en de andere keer hebben ze weinig hangen.

18. marilouise

Hij draagt sinds 3 weken maat 68 van broekjes daarvoor waren die echt nog te groot, maar hij was ook vrij klein bij de geboorte en is gewoon nog niet zo groot van de week 72 cm en net 9 kilo dus wel netjes in verhouding en ghaat langzaam aan richting maat 74 maar hij was nu ook maar 1,5 cm gegroeid in ruim 7 weken tijd, hij heeft zijn eigen lijntje en dat gaat goed. komt wel goed denk ik wel hij heeft hij een bovenlijfje wat in verhouding echt wel langer is dan zijn onderlijf. sommige shirtjes maat 68 worden ook te kort, maar 74 kan hij nog in zwemmen

Ik ga maar eens bij de zara kijken en binnekort maar eens een h&m opzoeken verder kan ik hier wel bij de jola gaan kijken die zit hier vlakbij

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mijn zoon is 2 maand en draagt al 68! Dat kan enorm verschillen hoor...

20. misa

misa Niet meer actief

H&M heeft ook hele leuke jongenskleding op het moment! Hema ook. C&A heb ik ook wel goede dingen van gehoord. En soms bij Wibra en Zeeman even binnenlopen.

Deel Deze Pagina