wesley heeft 's morgens zulke koude handjes hij slaapt met zijn handjes boven de deken en van de week zagen ze gewoon een beetje blauw. vanmorgen was hij al een uur eerder wakker dan normaal ( misschien door zijn koude handjes...?) maar hebben jullie kleintejs hier ook last van en wat doen jullie er tegen. kan wel geen kwaad maar toch. groetjes susanne
Sophie heeft hier ook last van,maar volgens mij is het volkomen normaal,maar ik lees wel ff mee Groetjes,
Ons meisje heeft hier ook last van.... Vind het best zielig voor haar. Wat kan je doen, we kunnen moeilijk wantjes aan doen, het is trouwens nog zo'n 19 a 20 graden in haar kamertje! Als ik haar instop probeer ik wel haar handjes onder het dekentje te doen, maar daar wumt ze zich snel uit.... Dus tips zijn bij mij ook welkom! thx
Daan zijn handjes zijn `s morgens ook ijskoud hoor...ze zeggn dat als het nekje maar warm is, het goed is! Liefs Emma
En hier nog een kindje met koude handjes... Haha ik denk dat je je meer zorgen moet maken als ze warm zijn, als ik dat hier zo lees!
Hmm, hier ook, maar kennelijk hoeven we ons dus geen zorgen te maken. Mijn kindje is overigens verder kerngezond en niet verkouden, dus ik deed het al niet.
Isabella heeft ook ijsklompjes in de ochtend, Voetjes zijn wel lekker op temp, maar ze slaapt in een slaapzak dus dat is logisch.
Hier ook regelmatig koude handjes. Om ze nou wantjes aan te geven hihi. Mijn moeder zei altijd: koude handen, warme liefde! Denk dat het zo te lezen normaal is. Gelukkig.
Teun hefet ook koude handjes en armpjes als hij wakker word de rest is wel lekker warm dankzij de slaapzak lakentje en dun dekentje en het is nu nog 19 grd op zijn kamer maar hij slaapt met zijn handjes naast zijn hoofd dus in stoppen gaat niet.... gelukkig hebben meer beebs er dus last van
dat de handjes iets kouder zijn is niet erg, maar ijsklompjes lijkt me niet echt normaal. Ik las laatst ergens (weet niet meer waar) dat je dan het beste 2 laagjes lange mouwen aan kan doen. Ik heb voor Rick een slaapzak met lange mouwen gekocht, sindsdien heeft hij lang niet meer zulke koude handen! Maar je zou ook bijv een rompertje met lange mouwen en daaroverheen een pyjamaatje kunnen doen. Oh, die slaapzak is trouwens wel vrij dik dus ik leg hem dan alleen nog maar onder een lakentje.
Hij had vannacht toevallig een romper met lange mouwen aan en inderdaad het scheelde vanmorgen wel waren niet meer zo ijskoud alleen Teun zijn armen zijn vrij kort in verhouding van alle shirts en truien, moet altijd de mouwen 2 á 3 x omslaan dus ja met een slaapzakje met mouwen gaat dat moeilijk..en hij wil toch zijn beestjes en doekje pakken hoe lossen we dat weer op?