Omdat mijn zoontje erg lang is, paste hij met bijna 5 maanden (hij was nog net geen 5 maanden) niet meer in de Reiswieg. Heb hem toen in de wandelwagen gedaan, de wandelwagen in de ligstand. Dit is altijd prima gegaan, meneer vond het prachtig dat hij nu wat kon zien haha. Inm. zit hij in de zitstand in de wandelwagen en vind het nog steeds prachtig
Oh dat vroeg ik me ook al af! Tobe vindt hier de kinderwagenbak al niets meer aan Wachten totdat ie een half jaar is lijkt me dus vrij lastig Moet dat kunnen zitten ook als ie in de bugaboo in de ligstand ligt?
Als hij echt ligt lijkt het me niet Ik vind de wandelwageninzet nu nog te koud, maar ik ben ook meestal wel zo'n anderhalf uur op pad (heb 2 honden, vandaar). Dus ik heb liever dat ze een beetje beschut ligt Meestal slaapt ze in de kinderwagenbak, maar als ze wakker is merk ik ook wel dat ze het saai vindt. Dus nu heb ik allemaal van die trekknuffels gekocht die je eraan kan hangen, en ieder kwartier hang ik er een andere aan die ze dan kan bekijken
Hier precies hetzelfde. Werd een drama in de reiswieg (toen hij bijna 5 maanden was), lag ook helemaal klem.. Wandelwagen in de ligstand gaat prima. Hebben ook een bugaboo, en dat is prima te doen.
ik zou zeker tot een maand of 6 wachten.... het ruggetje is nog niet sterk genoeg om de schokjes die het kindje krijgt op te vangen.... Tegen mij is altijd gezegd dat ze iig een beetje moeten kunnen zitten! Als ze er echt niet meer in passen is het een ander verhaal, dan kan het niet anders, maar om ze nu al in een wandelwagen te zetten omdat ze zich in de bak vervelen of er niets aan vinden, dat vind ik wel wat ver gaan!
Tja je gaat over naar het zit gedeelte van de kinderwagen als ze niet meer in de reiswieg passen. Hier was dat met 10 maanden. Ik vind gewoon de reiswiegjes veel beter voor de kindjes dan de zit gedeeltes, daarom hebben wij gewacht tot ze de reiswiegjes echt niks meer aan vonden en ze toch ook wel krapjes kwamen te liggen. Verder vind ik ook dat ze wel zelf een beetje moeten kunnen zitten.
Met bijna 6 maanden overgestapt (Mutsy). Ik had gewoon wat speeltjes in de wagen en deed de kap meestal naar beneden, kon ze naar de bomen kijken.
hier met 5,5 maand.. Wij hadden overigens ook speeltjes aan de kap hangen of de kap ging omlaag. En wat speeltjes in de wagen (rammelaars) . Ging prima op die manier.
Vorig weekend eens geprobeerd en de wandelwagen op de ligstand gezet. Niet geslaag; Yelena gaat dan helemaal niet slapen en is doodmoe aan het einde van de rit. Dus hier gebruik ik voorlopig nog even de bak maar ik schat dat ze er met 6 maanden zeker niet meer in kan.
Wij zijn met 3 maanden al overgegaan naar de buggy (met ligstand) omdat we op vakantie gingen. De reiswieg meenemen vond ik nogal een risico in het vliegtuig. Hij moest het ruim in en ik weet hoe ze met je spullen omgaan op Schiphol.... Dus toen maar in de buggy stand. Ging eigenlijk heel goed ook omdat meneertje goeie nekspieren heeft en ook lekker kon liggen (slapen) in de wagen. Wij hebben wel een extra dekje gekocht voor in de wagen (fleese voor in de winter. Andere kant: badstof voor in de zomer) Bij een volgende hoop ik wat langer gebruik te maken van de reiswieg al is het een onding om op te bouwen...
Het is toch eigenlijk ook erg dat kindjes tegenwoordig nog maar zo kort in die reiswiegen passen? Ik heb zelf tot een jaar in de wagen gelegen en ben toch ook niet de kleinste (nu 1.80m). Zijn die reiswiegen nu kleiner of zijn ze nooit aangepast op het formaat kinderen die wij nu baren. Even off topic Las laatst een heel stuk over de Darwin theorie en de 'foutjes' daarin, heel grappig, en het is zo dat het baringskanaal (heet dat zo?) nog even groot is als 500 jaar geleden bij een vrouw en de hoofden van kinderen 2x zo groot zijn (omvang van hersenen groter). AUW! Maar on topic, moeten ze die bakken niet gewoon aanpassen op de kinderen van nu? Ik zie een actiecomité .
Gistere zijn we de wandelwagen zijn gebruiken omdat Mason niet meer in de kinderwagen paste. En hij word woensdag pas 4 maanden
Andro is met bijna 6 maanden overgegaan naar de buggy. Hij kan niet zelfs zitten, dus we eten de buggy in lig stand. Hij was gewoon te groot voor de reiswieg (die al best groot was). Hij lag bijna met zijn benen over het voeteneind hihi groetjes
met 3,5 mnd in een grote dikke winterzak op de ligstand. (met de andere trouwens ook zo ongeveer) ze zijn allemaal nogal nieuwsgierig aangelegd, en liggend vonden ze het maar niets, dus geleerd van de 1e hebben we de 2e ook al aardig vlot in de buggy gehad, en met de jongste precies hetzelfde.
Ik heb wel express een maxicosi mura kinderwagen genomen, omdat die bak wat groter is. Maar het scheelt nog niet veel met andere bakken. Ze mogen ze inderdaad wel wat groter maken!