nou wij hebben dus ook de quinny buzz en herken wat je zegt. hij heeft nog echt een klein stukje over. leuk die wagens maar zo klein of zijn onze kinderen zo groot? jennefer jennefer
hier ook de quinny buzz en ze ligt er nog in. maar ook in het babynestje in de 2 ling wagen en dat is best smal, maar ze slaapt altijd heerlijk erin. en toen ze jonger was huilde ze veel wat ook door de reflux kwam en in de kinderwagen wou ze niet. dus ben nu zo blij dat ze slaapt en zo rustig is dat ik haar er zo lang het kan in houd. maar ze is nu 7 maand dus zo lang zal het niet meer duren. mijn zoontje is overigens met ruim 4 maanden over gegaan in de wandelwagen, nou het was dus gelijk over met slapen. daar ben ik dan ook bang voor met haar. ze is nogal snel over prikkeld door alles wat ze ziet
Ik heb een MacLaren waar ze al vanaf 3 maanden in mogen liggen! Ik heb hem hier trouwens alleen in als ik alleen met openbaar vervoer moet... ik heb geen auto en dan is deze buggy toch gemakkelijker. Mijn quinny heeft nog wel de bak erop staan maar deze gaat binnenkort toch omgeruild worden voor de buggyzit. Tygo was 9 weken toen hij al een drama in de bak maakte omdat hij niks kon zien.... ik heb hem heel de ikea rondgeshouwd met hem op mijn arm.... hij is trouwens bijzonder sterk in rug en nekspieren... en bijzonder groot! nu met nog geen 3 maanden 65 cm en 6800 gram!
dean paste al met 4 maanden niet meer in zijn bak (mutsy) maar de kinderwagen kan helemaal plat dus was geen probleem...
moet zeggen dat Tyrell ook sterk is al een maand of zo trek hij zich op als je hem vast houdt en houdt zich tegen als je hem terug probeert te zetten. 6800 gram lekker dik. vind ik leuk Tyrell woog laatst 7430 en was 63,5. hou persoonlijk niet van "magere'baby`s. Ze mogen lekker dik zijn. als ze gaan kruipen/lopen gaat het toch weg jennefer
Mag ik je er wel op wijzen dat een dikke baby een zeer vergrote kans geeft op obesitas als hij/zij groter danwel volwassen is? Wat dan weer geassocieerd is met diabetes en hart en vaatziekten? Ik zou maar oppassen met je 'blijheid' over het gewicht van je kind. Het gaat er niet per definitie af als ze gaan kruipen/lopen!
Zou ik me nu al zorgen moeten maken over het gewicht van mijn kindje dan? Thom is best een grote/ zware/ dikke baby maar krijg LANG niet zoveel eten als veel andere kindjes hier krijgen als ik dat zo lees. Heel normaal en heel gezond. Vind ik dan naar als iemand zegt dat ik me blijkbaar zorgen moet maken voor de toekomst :S Moet ik hem dan gewoon niks meer te eten geven? Maar goed offtopic, maar kreeg echt even de kriebels van dat bericht...
ja anders ik wel ik heb altijd een grote jongen gehad met grote eetlust en nu hij groter word is ie alweer gemiddeld het zegt dus niet zoveel, ja je moet er geen ongezonde dingen gaan geven of echt veeeeeel te veel eten maar een beetje babyvet kan echt geen kwaad hoor zie ik ook zelf graag (die kunnen veeeeeel meer hebben als "ielere" babietjes als ze eens flink ziek worden ofzo) heerlijk zo'n bolle toet!
@ marjom mijn dochter is ook niet ligt hoor ! ze wordt morgen 6 maanden en weegt al 9 kilo als ze straks gaan lopen en kruipen kruipen ze en lopen ze het erwel van af ik hoefde van het cb nergens druk over te maken,
En onze cbarts ziet liever een kind wat wat magerder is, dan dat ze al kleine michelinmannetjes/vrouwtjes zijn. Want hoe je het ook bekijkt, er zitten gewoon gezondheidsrisico's aan. ook al zijn ze nu nog maar klein. Dit zijn de woorden van mijn Cb arts
sorry, ik weet het is off topic. Ik zeg niet dat iedereen zich zorgen moet maken en ik beschuldig ook niemand van het te veel eten geven aan zijn kind. Ik schrik alleen van de opmerking dat mager niet leuk is en dik juist wel. En ook al raakt je kind al het babyvet kwijt tijdens het kruipen/lopen, toch is de kans op opnieuw dik worden bij deze groep veel groter! Hier een link met wat meer info waarom het echt een probleem is: http://www.nursing.nl/home/nieuw/2166/o ... oorkomen/6
PARDON!?! mijn baby krijgt bv is vrij normaal hoor dat je dan een dikker kind hebt, tevens heeft hij minder kans op overgewicht hierdoor!
nou oke de laatste keer mijn schoonzus was ook mega dik toen ze baby is en nu is ze spriet mager denk dat het gewoon per baby verschilt nou weer even on topic
Mijn oudste zoon was ook zo een dikke baby en hij is nu lekker slank. en als zo erg was zou er wat van gezegd worden door het consultatie bureau. een baby mag lekker babyvet hebben. maar ja offtopic. of mag iemand hier niks meer zeggen zonder dat er op of aanmerking op gemaakt wordt. ja moet ik hem maar niks meer geven? jennefer