Ongeloofelijk... mijn zoontje zit in zijn wipstoel te spelen en tot mijn verbazing zie ik hem proberen te gaan zitten... niet 1x maar tot 3 maal toe... we dachten het van de week ook al gezien te hebben... maar dit is toch wel extreem vroeg? moet ik dit tegen houden en hoe?
Als hij het zelf doet, moet je het hem gewoon laten doen. Het is gewoon een soort van proberen omhoog te komen, hij is gewoon erg sterk Het echte proberen te zitten doen ze vanuit de kruiphouding Tenminste hier allebei de meiden wel.
noa die hield net een paar dagen na der geboorte de hoofd je al een paar seconde omhoog nu als ik der vast hou loopt ze al een paar stapjes mee als ze het zelf doen lekker laten doen
Hoi, Thirza probeert ook al te gaan zitten, sinds een week ofzo. Niet zo vroeg als de jouwe, maar wel vroeg ook, geloof ik Het lukt haar natuurlijk niet, zij probeert het vanuit liggen, dus dat gaat nog wel ff duren, LOL. Wel grappig: als ik haar aan beide handen een vinger geef, trekt ze haar beentjes in en haar koppie omhoog/armpjes gekromd. Dan ligt ze helemaal klaar om door mij omhoog getrokken te worden en zit ze vervolgens keurig om zich heen te kijken, En dan zit ze bijna zelf, want ze blijft zich dan zelf vasthouden aan mijn vingers he? Maarrehm, lekker laten gaan hoor! Je hebt snellen en minder snellen, en bovendien: snel in het ene betekent vaak weer langzamer met het andere...
mijn zoontje probeerde ook al vroeg te gaan zitten. zijn hoofdje hield hij ook al na een paar dagen omhoog. als je zoontje het probeerd, lekker laten gaan, hij doet het zelf. ik zou hem alleen niet teveel bij je op schoot of zo laten zitten, maar wat hij zelf doet kan geen kwaad.
mijn dochter wil alleen maar zitten dat wil ze eigenlijk al een maand of 2en half ze wil absoluut niet liggen
Haha! Nou wij stonden er versteld van dat Liam dit ook deed en toen zei de vk doodleuk: "Veel jongetjes doen dit meteen al na de geboorte" Nah, waren we net zo trots wordt het meteen weer verpest!