Als m'n dochter bv in de box ligt pakt ze dingen die aan de zijkant hangen alleen nog met het handje dat t meest dichtbij ligt. Wanneer gingen jullie kindjes het andere armpje ook gebruiken en dus het lichaam een beetje mee draaien? Ik weet t van m'n oudste niet meer helaas.
Mijn zoontje rolde met 4,5 maand naar zijn buik, mijn dochter sinds ze 3,5 maand is naar haar buik en nu sinds een paar dagen ook weer terug.
Hier ging ze een week of 3 geleden naar haar zij steeds en nu sinds een week draait ze van rug naar buik.
hier met 5,5 maand nog niet. is wel even aan het oefenen geweest een maand terug maar nu probeert hij te niet meer.
Mijn oudste draaide alle kanten op met 5 maand, de tweede was iets later. De jongste kon pas met 14 maanden van de rug haar buik rollen. Was tot die tijd net een schildpadje. Eenmaal op haar rug, kon ze geen kant meer op.
De onze is snel met vanalles, maar met 2 handjes pakken nog niet. Hij doet het pas sinds een kleine maand.
Mijn mannetje doet dit sinds een week; is 3 maanden. Maar volgens het cb hier is dat echt heel vroeg. Dus ik denk dat dit bij jou heel normaal is.