Last van zijn oortje - maar geen oorontsteking?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ctje1987, Dec 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    2,822
    94
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Mijn zoontje slaapt al een hele tijd erg onrustig (vooral 's nachts) en wordt vaak huilend wakker. Het valt me op dat hij vaak naar een van zijn oortjes pakt (altijd hetzelfde oortje). Ik ben hiervoor met hem naar de ha geweest, maar die zei dat het oortje vanbinnen niet echt rood was, conclusie: geen oorontsteking.
    Ondertussen blijft hij erg slecht slapen en naar zijn oortje grijpen. Zou er naast een oorontsteking ook iets anders kunnen zijn waardoor hij last heeft van zijn oor?
    Wat nu? Terug naar de ha?

Liefs

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier exact het zelfde probleem! heb haar oren ook diverse malen laten controleren maar afgezien van veel prut is er niks te zien.
    maar ook zij wordt snachts vaak huilend wakker en trekt veel aan der oortje dan. en er hangt dan altijd een hele vieze azijn lucht om haar heen, echte oorsmeer lucht..

en het stomme is, sinds 2 nachten geef ik haar savonds stiekem een drup van de medicinale oordruppels van mn zoon en ze slaapt in eens veel beter!

dus ik lees even mee of iemand meer advies heeft.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Toch even terug naar de ha! Het kan pruttelen, ook daar kan een baby behoorlijk last van hebben.

Share This Page