Nu heb ik vanochtend een test gedaan positief. Maar nu wou ik er een foto van gaan maken staat er niks meer op Hoe kan dit?¿ Dacht dat het er altijd op bleef staan? Groetjes, Linda
Die heb ik ook vanochtend gedaan. Kruidvat met een plus. Lichte streep te zien, dus positief (na 2 minuten gekeken) en na een minuut of 12 werd de streep ineens heel licht, bijna niet meer te zien.
heb met die helaas geen ervaring dat ie posi werd maar was het wel echt een brede streep, want pennestreep is nega maar ik zou ook denken dat een posi test posi moet blijven... die 2 v 5 zijn bij mij nu nog posi... anders morgen die maar proberen?
Tja, schijnbaar dus wel ..... Er staan bij mij op de plek waar dus die streep stond ook na die 12 minuten ineens een paar spikkels (donkerblauw), alsof dat test-stofje maar in spikkelvorm is aangebracht. Heeeeeel vreemd allemaal! Dus ik beschouw de test nu nog maar ff als negatief en hopen op een test die het wel goed doet en positief blijft de komende dagen.
Maar als een test eerst een dikke steep geeft vervolgens helemaal of echt haast niet meer zichtbaar is. Zou dan de test niet goed zijn
Geeeeen idee! Ik weet ook niet wat ik er mee aan moet! Ben jij al overtijd ?? En hoe duidelijk was jouw streep??
Net nog ff gekeken, de teststrip is wit, en er zit nog wel een blauwe streep. Wel licht, maar nog wel te zien ?? vreemd hoor
Nou ik was 1 week overtijd test gedaan positief tot ik toen ongesteld werd maar 4 van de 7 dagen en dat was donkerder dan normaal. Heb de HA gebeld en die vertelde dat ik gewoon een test moest doen. Dus gedaan. Staat dus een dikke streep en nu niet meer?¿
Wat bedoel je met dikke streep ? Bedoel je brede streep of ook heel duidelijk van kleur (zelfde kleur als controlestreep ?)
Een breede dikke streep en die is als je heel goed kijkt in het licht nog heel dun zichtbaar maar dan moet je echt goed kijken
Aha .... nu snap ik hem hahahahah! Nou, ik hoop dat we allebei een dezer dagen een positieve test in handen hebben die ook positief blijft! Ik blijf hier niks van snappen hoor