Ben ik nou zo'n aansteller?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sammam, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammam

Sammam Lid

28 mei 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleintje heeft gisteren zijn eerste prikje gehad, kreeg er koorts van en was erg huilerig. Na een slopende nacht (niet voor hem, maar voor mij want ik kon niet slapen van de zenuwen denk ik) lag meneertje gezellig lachend in zijn wieg vanmorgen.. maar was bij het tempen nog wel 37.8.

Vanavond zouden manlief en ik mijn telefoon laten fixen bij de apple store, reservering gemaakt zonder stil te staan dat kleine man dan net een prik heeft gehad, en wat manlief betreft gaat dat gewoon door. Sterker nog, hij vindt dat onze zoon vanavond wel door oma kan worden opgepast... Maar oma kan maar tot zes uur, en wil ons kleintje dan bij mijn schoonzus brengen. Nou, ik heb hier dus HEEL veel moeite mee...

Ten eerste vind ik mijn telefoon nou ook weer niet zo belangrijk.. en zegt mijn gevoel dat we gewoon thuis moeten blijven en even aan moeten kijken hoe het met de kleine gaat.
    Als hij opknapt, dan ga ik alsnog liever niet, maar dan zou ik het echt een snertoplossing vinden om hem op twee adressen te laten oppassen... het is een kind en geen pop die je van hot naar her kan slepen. Toch?! Als hij opknapt, dan heb je je kleintje toch het liefste bij je?

Ben ik nou zo'n aansteller? Of begrijpt mijn man er weer eens niks van...

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind je geen aansteller,maar snap de logica niet helemaal ;) 1 van jullie 2 kan toch ook gewoon alleen gaan?

Je kleintje lekker thuis laten,met mama of papa :D

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik snap de logica ook niet. Kleine kan gewoon mee toch ?

Snap wel dat je zo een uk niet op 2 adressen wikt weg brengen. Vind ik ook teveek van t goede.

4. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    mee eens!

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou mijn uk ook niet op 2 adressen brengen en al helemaal niet voor zoiets onbenulligs als een telefoon.Je man kan toch alleen gaan??

6. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Zou of 1 alleen laten gaan of hem lekker meenemen.

7. Sammam

Sammam Lid

28 mei 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was dus ook mijn oplossing, kleintje gaat als hij opgeknapt is gewoon mee. Maar dat vind manlief dus eigenlijk niks... onder het mom van: misschien duurt het wel heel lang.
    En mijn argument, dan gaan we toch een andere keer, stuit op: we maken de dingen nooit af. Alles wordt altijd uitgesteld.

Ik vind eigenlijk dat hij dan maar lekker moet gaan als hij het persé vandaag wil fixen.

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dan gaat hij toch alleen. Als het echt zo belangrijk is. En jij evt later eens met de kleine?

Ik denk dat het wel mee valt met de bijwerkingen van de prik vandaag. Vaak is het maar een dagje, en zo te horen heb je de piek al wel gehad gisteren.. Dus ik zou niet daarom panieken.
    Maar 2 oppassen op een avond voor een telefoon zou niet mijn keuze zijn bij zo'n mini.. Kost het dan echt zoveel tijd? Of de kleine direct bij schoonzus brengen? Maar mijn eerste keuze zou zijn om niet te gaan, en je man dan alleen te laten gaan..

Of zou hij het gewoon fijn vinden om heel even tijd samen te hebben? Hij moet ook wennen aan de aandacht die hij minder heeft.. Hoeft niet hoor, maar zou zo kunnen..

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Alleen gaan, er hoeven toch niet 2 mensen voor een telefoon weg?

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

je kan je kleintje gewoon meenemen, onmiddellijk naar je schoonzus brengen of 1 van jullie 2 blijft thuis?

je hoeft je denk ik geen zorgen te maken om de prikjes, als ik het zo lees voelt je kleintje zich weer beter dus dat hoeft geen reden te zijn om het uit te stellen, doe gewoon wat jullie hadden gepland voordat je je realiseerde dat hij dan net zijn prikjes heeft gehad

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik snap sowieso niet waarom jullie allebei zouden moeten gaan. Maar goed, ik zou mijn kindje wel gewoon meenemen ergens naartoe nemen een dag na prikjes. Je kindje heeft geen koort (zelfs geen verhoging) en is gewoon vrolijk dus ik zie het probleem niet zo :)

12. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Je mannetje is toch nog heel klein? Die kan dan toch gewoon mee? Sowieso lijkt me niet dat hij er nog veel last van heeft, maar waarom zou je hem uberhaupt naar een opps doen, lekker bij je houden en mee nemen.

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Alle opties zijn al genoemd en zelf zou ik kiezen voor meenemen, vind dit eigenlijk niet iets om een oppas voor in te schakelen...laat staan twee.

14. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Moet je man jouw handje vasthouden? ;)
    Hij kan toch ff alleen?

15. Bri

Bri Niet meer actief

Alleen gaan, of baby meenemen. Net zoals bijna ieder ander hier zegt.

Dus nee joh, ik vind niet dat je je aanstelt, wel dat jullie er iets heel ingewikkelds van maken.
    Ook met wat verhoging door de prik kan je kind gewoon mee naar buiten. Hij is toch niet doodziek?

16. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou zelf thuis blijven en je man met telefoon op pad sturen, voila.

Deel Deze Pagina