Gebruiken mensen de maxi cosi als..wandelgeval dan? Hier zit ze alleen erin in de auto en voor de rest de kinderwagen, altijd zo gedaan of ze nou vast in slaap was of niet.
Hier ook. Zo veel maxicosie dingen! Moet zeggen, ik woon op loopafstand van het winkelcentrum en de supermarkt, vandaar dat ik lopend ga. Ook al is de maxicosi iets kleiner en makkelijker, toch verkies ik dan de bak. Gister naar den haag in de tram. Gewoon met de bak. Neemt dan mega veel ruimte in, maar dat boeit me dus echt niet hihihi.
Wij zijn ook met 5 maanden overgegaan, want het was al een tijdje krijsen omdat ze te weinig zag. Nu begint het probleem te worden dat ze achteruit rijden helemaal niet meer grappig vind, dus sinds deze week rijd ze vooruit. Kon ze al wel, omdat we ook met een simpele buggy rondgaat op sommige momenten
Mijn oudste dochter was 5 maanden, die was ook best lang dus paste er niet meer in. Mijn jongste dochter is volgende week 5 maanden, maar haar zie ik er voorlopig nog wel in liggen. Ze past er nog in, en ze vindt het prima.
Ja iedereen hier gebruikt de maxi cosi als wandelwagen, soms kom ik de zelfde mensen tegen na een paar uur in de stad en dan heeft dat kind dus de hele tijd daarin gezeten. Ik denk maar zo de vervolg autostoel kan je ook niet op de wagen klikken dus waarom met deze wel. Maar dat is ieder voor zich verder.
Dit!!! Als een baby graag rond wil kijken in de wagen is juist heel gezond om haar dan op de buik te leggen. Regenkap omlaag, kind ziet al heel veel en daarna lekker gezond op de buik. En bij de meeste merken kinderwagens ziet een baby veel minder als die werkelijk plat (= horizontaal) in de wageninzet ligt dan in een wandelbak met klep omlaag. Alleen worden deze baby's in de praktijk helemaal niet volledig plat gelegd, maar gewoon schuin, en dat is ergonomisch absoluut niet gezond zolang de baby niet zelf kan zitten.
Misschien begrijp ik het niet goed, maar als ik haar op haar buik in de wagenbak leg, dat ligt ze toch tegen het hoofdeinde van de bak aan te kijken? Maakt toch niks uit of de kap nou omhoog of omlaag is
Hier zijn ze rond de 5 maand overgegaan. Ze lagen klem. De middelste werd ook gevaarlijk rond die tijd. Die klom bijna over de rand heen We hebben bij de derde een andere wagen gekocht, met een stevigere zit en die okk naar je toe kan. Ze ligt er heerlijk in. Al kan ze dus geen kant op.