Waar ik al een aantal weken voor vreesde is nu gebeurd: onze dochter van bijna 9 maanden heeft waterpokken. Het zijn er nog niet superveel, en de meeste zijn heel klein, maar er zitten een paar heel gemene bij, vooral in haar lies, op haar onderrug en op haar schaamlippen. We hebben haar nu ingesmeerd met KidsClin, en vooralsnog zie ik haar niet krabben maar ik vrees voor de nacht, want het in slaap vallen ging gepaard met veel huilen, iets wat ze anders nooit doet. Ze had ook wat verhoging, 37,9. Ik heb ook maar een zetpilletje gegeven, in de hoop dat ze vannacht een beetje kan slapen. Ik hoor veel over havermout-badjes. Moet ik dat nou ook nog doen, of is die mousse afdoende? En ik heb morgen een afspraak bij het cb, voor de 9 maanden check. Kan ik daar wel heen of moet ik afbellen?
Morgenochtend lekker in een badje met havermout. En het cb even bellen, geen idee wat ze daarover zeggen. Verschilt per bureau denk ik. Het scheelt dat er nu geen prikjes gegeven hoeven te worden. Hopen op een goede nacht!
Hier hielp het beste om juist niets te doen. Dus niet in bad, geen verzachtende spullen gebruiken alleen pcm succes!