Baby 9 maanden waterpokken..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RoAn1981, 10 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Waar ik al een aantal weken voor vreesde is nu gebeurd: onze dochter van bijna 9 maanden heeft waterpokken. Het zijn er nog niet superveel, en de meeste zijn heel klein, maar er zitten een paar heel gemene bij, vooral in haar lies, op haar onderrug en op haar schaamlippen. We hebben haar nu ingesmeerd met KidsClin, en vooralsnog zie ik haar niet krabben maar ik vrees voor de nacht, want het in slaap vallen ging gepaard met veel huilen, iets wat ze anders nooit doet. Ze had ook wat verhoging, 37,9. Ik heb ook maar een zetpilletje gegeven, in de hoop dat ze vannacht een beetje kan slapen.

Ik hoor veel over havermout-badjes. Moet ik dat nou ook nog doen, of is die mousse afdoende? En ik heb morgen een afspraak bij het cb, voor de 9 maanden check. Kan ik daar wel heen of moet ik afbellen?

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik zou cb even bellen morgen

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Morgenochtend lekker in een badje met havermout. En het cb even bellen, geen idee wat ze daarover zeggen. Verschilt per bureau denk ik. Het scheelt dat er nu geen prikjes gegeven hoeven te worden.
    Hopen op een goede nacht!

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier hielp het beste om juist niets te doen.
    Dus niet in bad, geen verzachtende spullen gebruiken
    alleen pcm

succes!

Deel Deze Pagina