HELLUP :( Wat is minimaal wat je kindje mag hebben?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door , 22 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=58147

Hoi Ilja, kun je je dit nog herinneren?

Nu is het omgekeerd, hij drinkt amper nog wat.... max 400 cc op een dag... wilt geen water niks... weinig plasluiers, nu denk ik nog 2 op en dag maar is minimaa.. heeft diarre al een week nu...

We zijn al naar het ZH geweest afgelopen donderdag nacht, maar het lijkt wel minder te worden wat betreft het drinken. Hij is voor de rest gewoon vrolijk, net getempt en dat was 36.1 (normaal heeft hij 37.4 ongeveer)

alles al geprobeerd ,en maak hem ook extra wakker om toch een flesje te proberen. Het ZH wilde hem opnemen maar zouden dan hetzelfde doen als wat wij thuis doen.. en mocht hij dan echt niet drinken dan via sonde... wij hadden besloten om hem weer mee te nemen naar huis omdat het toch zijn eigen omg is etc etc... maar wat moet je minimaal geven aan je beebje?

Alvast bedankt!

Gr Brigitte

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als jullie het idee hebben dat het drinken nog minder wordt kan ik alleen maar een deskundige adviseren. Vocht is o zo belangrijk.

Ilja

3. Niet meer actief

Hi Ilja, hij is inmiddels opgenomen in het ziekenhuis :(

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Eerlijk gezegd had ik dat ook wel verwacht. Vervelend hoor. Hopelijk drinkt hij snel weer zodat hij weer mee naar huis mag. Houdt je me op de hoogte?

Ilja

5. Niet meer actief

Hoi Ilja, nou hij is weer thuis! En weer helemaal in zijn hum.. nou ja hij drinkt weer laten we het daarop houden. Hij laat het ook binnen... Wij zijn zelf wel nog voorzichtig met te vroeg juichen, want wij haden liever gezien dat zijn bloed en ontlasting op de kweek werden gezet, maar dat "hoefde" niet van hun.... maar goed.. zodra het weer mis is dan sta ik erop!

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb vertrouwen.

Ilja

Deel Deze Pagina