Wanneer veel misselijk, bij 1e of bij 2de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Salke, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salke

Salke Lid

15 mei 2010
    74
    0
    0
    België
    Vraag me gewoon af, ben nu zwanger van mijn eerste en veel misselijk geweest. Een 2de zwangerschap is nooit gelijk, andere symtomen, ...
    Wil gewoon reacties horen of jullie even misselijk waren of juist niet.

2. pat1971

pat1971 Lid

15 jan 2010
    85
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben in mijn eerste zwangerschap niet misselijk geweest, wel een beetje weeig gevoel en als ik dan wat at was het weer weg. Nu ben ik bijna 15 weken zwanger en geregeld misselijk, ik hoop dat het snel overgaat.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bij beide zwangerschappen geen verschil ik ben nooit heel erg misselijk geweest. Weleens een klein beetje, maar het mag geen naam hebben. Qua zwangerschap lijken beide zwangerschappen hier wel heel erg op elkaar. Deze keer iets meer last van mijn bekken/heupen maar ook niet heel erg.

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Bij mijn dochter erg misselijk geweest en heb tot 21 weken 's ochtends moeten kokhalsen en overgeven.
    Nu veel "gewoon" misselijk met 's ochtends en 's middags bij tijd en wijle en kokhalsje en af en toe meer. De symptomen begonnen bij deze zwangerschap ook later. (misschien een jongen deze keer? ;))

Marla

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn 4e zwangerschap en ik ben alle zwangerschappen even misselijk geweest. Enige verschil is dat ik deze keer vrij snel met medicatie(primperan) ben begonnen waardoor ik niet zoveel ben afgevallen in het begin dan de andere keren.

6. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Dit is ook mijn vierde zwangerschap en tot nou toe ben ik (nog) niet misselijk geweest.
    Ik heb nog geen verschillen gemerkt met betrekking tot de vorige zwangerschappen.

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ben nu bij de tweede veel misselijker geweest dan bij de eerste (toen was ik helemaal niet misselijk namelijk ;)), duurde zeker tot ca. 15 weken....

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    1ste en 2de zwangerschap niet misselijk geweest.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Hier net zo.. bij de 1e 2 weken misselijk geweest, en bij deze 2 weken maar nog minder dan bij de 1e...
    De zwangerschappen lijken verder héél erg op elkaar.. ik heb telkens van die 'oja!' momentjes...
    Alleen net als Yolanthe meer last van m'n bekken...

10. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

bij mij psies het zelfde, ik heb ook een dochter gekregen bij mijn 1e zwangerschap..

en 2e zwangerschap is weer het zelfde als bij jou, maar ik krijg weer een meisje:p

11. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Eerste zwangerschap vrijwel nergens last van, nu helaas wel misselijk.

12. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik heb 2 totaal verschillende zwangerschappen...
    met de eerste van 's morgens vroeg tot 's avonds laat misselijk... nu geen misselijkheid gehaf
    had met de 1e al met 18 weken enorme harde buiken, ook nu nergens last van...
    en zo zijn er nog heel veel verschillen! de 1e zwangerschap vond ik echt niets aan, had veel kwalen en zelfs met 22 weken al beginnende weeen...
    heb met deze zwangerschap totaal nergens last van, tis dat mijn buik groeit en ik de kleine voel schoppen anders zou ik blijven twijfelen of ik wel zwanger zou zijn...
    owja enne... de 1e was een meid en dit wordt ook weer een meid :D

13. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de 1e was ik erg misselijk tot de 12 weken. Ook met overgeven enzo. Bij de 2e helemaal niet misselijk geweest.
    De 1e was een jongen, de 2e is nog niet bekend.

@noena, hoe weet je nu al dat het een meisje gaat worden? Heb je een pretecho gehad?

Deel Deze Pagina