Lieve meiden, Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben! Ik had een hele mooie positieve test.. maar nu heb ik vanmorgen weer een test gedaan en die heeft me wat onzeker gemaakt.. deze was namelijk minder duidelijk positief dan die van gisteren.. nu ben ik bang dat dat misschien betekend dat het niet goed is gegaan.... heeft iemand hier ervaring mee? .. de test staan hieronder. twee foto's voor de duidelijkheid.
Achhh meid niks aan de hand!!!! In een prille zwangerschap kan het hcg wat schommelen dat zal de reden zijn van de iets lichtere streep.... Een andere verklaring is er niet voor. Al zou t mis zijn gegaan was t hcg nog niet meteen gedaald dat gaat niet zo snel!!! Dus maak je geen zorgen!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Daantje spannend meid. Het hoeft inderdaad niets te betekenen dat je streepje iets minder is. Helaas heb ik wel hetzelfde meegemaakt en toen is het niet goed afgelopen. Heel veel succes en gefeliciteerd met je zwangerschap !
Als je gewoon al wat meer gedronken hebt voor de test of je hebt 's nachts een keer extra geplast, kan de concentratie hcg al heel anders zijn in je urine. Dus het zegt echt niets
oh dat is dan wel weer vervelend om te horen .... ook vervelend voor jou zeg ..... nouja... ik kan niet veel anders doen dan wachten.... Ik had wel al een anderhalf uur voor ik opstond al een keertje geplast en toen met opstand rond 8 uur weer wezen plassen en daarmee getest... de dag daarvoor had ik rond 6 uur s'ochtens geplast en toen pas om 9 uur weer en daar mee getest. .... zou dat kunnen uitmaken?
Ja dat scheelt echt hoor meid... Geloof me maar er is niks mis... Wil je meer zekerheid? Test dan morgen met je eerste urine vd dag. Dus moet je 's nachts na vieren, opvangen!!! En daarmee testen! Ik wed op een knal test xxx
Zeker in zo'n prille zwangerschap kan het HCG wat schommelen, ook hoeveel je hebt gedronken en geplast heeft invloed. Geen zorgen maken! Je bent gewoon zwanger. Probeer niet te vaak achter elkaar te testen, dat kan je onzeker maken. Als je echt nog eens wil testen, zou ik daar even een paar dagen tussen laten zitten. Enne.....GEFELICITEERD!!!
Zou me hier absoluut geen zorgen om maken! Je had al geplast, dus de 2e plas was al minder geconcentreerd. Gewoon genieten nu! (bij mij bleef het hcg stijgen bij mijn MAs dus dat zegt niets)
geen testjes meer doen! je bent gewoon zwanger en ga lekker genieten! ik heb toen maar een test gedaan omdat ik zo onzeker werd en wilde niet steeds weer bevestiging van testjes! heb er zoveel over gehoord dat het geen 100% zekerheid geeft en het gaat zoals het gaat. geniet ervan en probeer vertrouwen te hebben dat wat er groeit in je buik dat het er lekker zit en een lief klein beebje gaat worden!
Ik zei het toch meissie!!!!!! Gefeliciteerd en nu lekker genieten!!!! En dat slechte slapen gaat vanzelf over xxxx
hihi ik zie dat je ondertussen en knaltest hebt, gefeliciteerd! Nog niet zo lang geleden heb ik eenzelfde topic geopend. Ik had ook in eens een lichtere test. Heb mijn gyn gebeld en die gaf aan dat de testen 'goedkope fabrieksdingen' zijn en dat ze niet altijd eenzelfde kleur hebben. Niets om je zorgen om te maken, maar daar was je al achter! Geniet van je zwangerschap!