Hallo allemaal, Vanmiddag is het zover, Nova krijgt haar tweede prik. Nu hoor ik hier in de omgeving dat ze daar meer last van kan krijgen dan van de eerste keer. Wat is jullie ervaring? Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb eerlijk gezegt nooit echt veel verschil gezien bij de prikken. Beetje hangerig, wat verhoging of koorts, en de volgende dag vaak weer de oude. Maarja, nu is Vigo natuurlijk ook een bikkeltje O
Hoi, Ik heb vorige week met mijn meisje haar 2e prikken gehaald...Ze was nog stoerder dan de eerste keer Maar ze had verder nergens last van...De eerste keer had ze wat verhoging maar nu niet. Suc6...en knuffelen heel veel knuffelen...gelukkig doen we dat met ons allen hier genoeg gr veer
Hoi, Ja ze krijgt er voorlopig steeds 2....Dat is steeds de DKTP-HIB en PNEU.. Als goed is zitten de entkaarten in je groeiboekje...kan je precies tellen hoeveel ze nog van deze moet... Sterkte..... gr Veer
Ze is nu aan het wennen bij de oppas (ga volgende week weer werken), en mijn boekje zit in haar verzorgingstas, daarom vraag ik het even hier. Vanmiddag en de rest van de week is ze lekker bij mama (en papa, die is donderdag vrij ). Nog een klein vraagje, stonden bij jullie ook de tranen in de ogen? Ik kreeg van de wijkverpleegkundige gewoon een eigen zakdoek om mijn tranen te drogen. Had ik bij haar hielprik ook.
Hoe voel jij je onder wennen? ik moet dat nog gaan doen...lijkt me verschrikkelijk de 1e keer lekker weer knuffelen de rest van de week...... Ja bij mij stonden ook de tranen in mijn ogen, ik vond het zooooooo zielig...en dan die traantjes bij mij meisje...bahhh maar dat was maar even....fff een grote snik en ik kreeg weer een brede lach van haar...kreeg ik ook tranen van...
Julia heeft gisteren haar 2e prikken gehad. Ze heeft nergens last van, is supervrolijk! De eerste keer had ze wat verhoging en was moe. Succes vandaag!
Zoooo herkenbaar. Ik ben zelf panisch voor naalden en iedere keer moet ik Siem op schoot nemen en zijn armpjes goed vasthouden. Dan moet ik al bijna huilen, maar ik wil ook weer niet dat hij dat ziet. Ik kijk dus maar dapper de andere kant op en knuffel hem na afloop helemaal gek. Gisteren de laatste DKTP-Hib gehad. Ging eigenlijk weer moeiteloos, net als alle andere keren. In ieder geval niet meer last gehad bij de tweede keer. Succes straks!
Net als de eerste keer de hele dag diep in slaap en haast niet wakker te krijgen.... Donderdag de derde serie prikjes en voorlopig de laatste!
Enzo had de 1e keer geen last, lekker geslapen, de 2e keer koorts gekregen (bijna 40 graden!), de 3e keer helemaal geen last, zelfs niet gehuild!
Hoi hoi... Wij zijn net terug met noa. Tis weer achter de rug, ze ligt nu heerlijk te slapen. Maar oh oh wat heeft ze liggen huilen zeg, echt zo zielig...voor het eerst ook echt traantjes gezien. De eerste keer moest ze ook huilen (nu eigenlijk nog harder) daarna heeft ze geen koorts gehad, ze was wel zielig en wilde alleen maar bij ons liggen. Gewoon lekker aan toegegeven. Het is het best voor haar, maar mama vind het eigenlijk maar niets die enge naalden...maar goed
Ik moet morgen voor Elian zijn tweede prikjes (hier prikken ze later) en ik zie er wel tegenop. Hij heeft bij de eerste prikjes een kwartier lang de boel bij elkaar gebruld en ik stond ook te janken Dus morgen gaat zijn vader ook mee, zit ik daar niet alleen...
De Bmr prik schijnt het ergste te zijn..Marit heeft tot nu toe van alles prikken nergens geen last van gehad