Baby huilt als ouders stoeien?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mootjuh87, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

Beetje vage titel maar dit is wel waar het op neer komt..:) Mijn man en ik hebben weleens een melige bui en dan gaan we stoeien. Slaat compleet nergens op, maar hey we hebben lol :p
    Onze kleine lijkt er echter bang van te worden als wij elkaar aanraken. Hij begint dan vreselijk te huilen en alleen ik mag hem dan oppakken (ook als ik eens per 100 jaar win met stoeien :D).
    Is dit herkenbaar bij jullie? Ook als mijn man en ik elkaar een knuffel geven gaat Kevin huilen. Gek genoeg begint hij juist te lachen als wij elkaar een kus geven. Iemand enig idee hoe we hiermee om moeten gaan? Wil niet dat man en ik elkaar dan maar niet meer aanraken als ons zoontje in de buurt is...

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jep ik betrek haar erbij dan en wordt t stoeien kietelen. Ook met knuffelen.
    Lastig he

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Toen onze oudste acht maanden was precies hetzelfde. Echt volledig over zijn toeren. Ik paste er dus wel mee op omdat ik niet wil dat hij dacht dat we ruzie hadden. Nu hij ouder is komt hij een van ons helpen' en kusjes geven. Het is sowieso een gevoelig jongetje.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
    Ik denk dat hij schrikt van het geluid dat jullie maken. Klinkt misschien te hard of 'gek' .

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.043
    113
    Nederland
    Hier ook haha. We mogen ook niet knuffelen, dan is ze boos en verdrietig haha

Deel Deze Pagina