Onze meid is nu bijna 9.5 maand en heeft nog bijna geen haar. Het staat erg lief, maar ik ben nu toch wel benieuwd wanneer ik eens een mini staartje kan gaan maken Zijn hier moeders met ervaring? Het lijkt me toch dat het wel een keer goed moet komen? Heb immers nog nooit een kale kleuter gezien... Ben benieuwd! Groetjes shampoo
het begint nu te groeien bij mijn meisje, dat koppie wordt steeds snoeziger vlechten duurt hier ook nog wel even.
Hoi Mijn dochter van 26 maanden is nog maar twee keer geknipt. En dan echt alleen maar de puntjes (dus echt het minmale eraf) En nog steeds heeft ze niet echt veel haar. Pas rond haar tweede jaar kon ze een redelijk palmboompje in haar haar. Dus dat wordt even wachten. En mijn tweede dochter van ook 9,5 maand is nog zo kaal als een knikker haha. Dus net als haar zus zal dat ook wel lang gaan duren.
Hier hetzelfde. Met zoonlief was ik al 3 x naar de kapper geweest voor zijn eerste verjaardag vanwege zijn flinke haardos, maar dochterlief.. geen idee waar het blijft dat haar. Moet zeggend at het de laatste paar maanden wel wat harder groeit maar je ziet er ook nog eens weinig van omdat het zo ontzettend licht van kleur is.
Volgens mijn moeder was ik ook kaal, en wel 2 jaar lang!! Ik heb nu wel extreeeeem dik haar en het groeit nog harder dan kool Dus als het eenmaal begint, denk ik dat het heel snel zou gaan.
Hier ook, kleine meid is 9,5 maand, maar echt haar nee niet veel. Wel moet ik zeggen dat het nu denk ik een beetje begint te komen.. Hopen dat er snel meer op dat hoofdje zit haha.
heb er geen ervaring mee mijn meiden hebben allebei een hele bos met haar vanaf de geboorte... maare dat komt vanzelf hoor kan ineens heel hard gaan....
haha wat toevallig ik vroeg me ook af wanneer ik kon gaan vlechten. bij onze dochter begint het nu een klein beetje maar omdat ze heel erg licht haar heeft moet je er wel heel dicht opstaan wil je het kunnen zien.
Ja, hier ook! ze is nu net 1 jaar oud en bovenop is het haar echt niet langer dan een centimeter, in de nek wel wat langer maar veel, nee...... Ik had dat dus ook als baby, het duurde lannnngggggg voor eht ging groeien. Maar nu heb ik ook een mooie bos, en als kind had ik ook al dik, sterk en glanzend haar. Dus daar hoop ik bij haar dan ook maar op! Eest vond ik t wel schattig zo weing haar, maar nu kan ik niet wachten tot er een leuk speldje in kan! Groetjes! Sas
hahaha hier ook hoor, heeeeeeeeeeeeel weinig haar te bekennen, laat staan genoeg om te vlechten! Ik vind het wel lief staan hoor, het komt vast wel een keertje (hoop ik)
Mijn zoontje had met 9 maanden bijna geen en heel dun haar. Toen heb ik de tondeuse eroverheen gehaald, nou het resultaat was verschrikkelijk Na mijn scheeractie is zijn haar wel voller en mooier terug gekomen. Nu is zijn haar al heel erg lang en een staartje goed lukken.
Ik ben tot mijn 2e kaal geweest volgens mijn moeder en zoonlief hier van bijna 20 maand heeft tot nu toe ook nog weinig haar maar het komt vanzelf hoor!
Hier begint het nu ook pas een beetje te groeien. Maar echt heel langzaam. Kan ook niet wachten hoor, niet eens tot de staartjes want ik vind een palmboom op een hoofdje geen gezicht haha. Maar staat gewoon zo leuk iets meer haar
Mijn dochtertje(s) ook! Maar .. dat worden krullen. Mijn oudste van vier heeft krullen, en de jongste is net een kuikentje.. super lief.
Mijn dochtertje is ook een klein kaalkopje!!! maar ik vind het juist ONTZETTEND LIEF staan!! Kan nog lang genoeg met haar op haar hoofdje rondlopen hihi.... Vind het trouwens mooier als een baby kaal is (heb ik altijd al gevonden) dan een hele bos haar..maar dat is natuurlijk persoonlijk...
Hahaha, grappig onderwerp. Nou ik heb dus een dochter met vanaf t begin af aan heeeel veuuul haar, het komt nu tot halverwege haar rug!!! Maar denk maar niet dat ik t kan (mag) vlechten hoor!! Tis me een paar keer gelukt, maar ik hou t meestal maar bij staartjes en speldjes
Ik ken het niet bij mijn zoon. Hij is nu 8,5 maand en is al 3x geknipt. Ook nu moet hij echt wel weer naar de kapper omdat zijn haar voor weer te lang wordt! Ikzelf was langer kaal. Liefs Ylona
Onze oudste is nu 27 maanden en heeft nog steeds nauwelijks haar. Het is inmiddels gelukkig wel redelijk vol, maar heeft haast geen lengte. Terwijl ze echt een meidengezichtje heeft, wordt ze nog regelmatig voor jongetje uitgemaakt (al loopt ze in roze!!!). Iedereen houdt mij ook voor dat ze dan vast een enorm volle bos haar krijgt, nou... daar hoop ik dan maar op! Dus tja.... misschien moet jij ook nog even wachten met je vlechten!
willen jullie wat van mijn zoontje lenen hahaha Bijna acht maanden en ook al 3x geknipt. Kan het alleen in model brengen met babygel anders blijft het niet zitten door al dat haar!! Lijkt wel of de jongentjes sneller haar hebben als de meisjes of lijkt dat maar zo!