Wie kan mij helpen met wat wijder zittende kleding zonder dat ik er echt als een slons uit kom te zien. maandag 9 weken zwanger van een tweeling (als de kleinste het nog doet).. Maar uiteraard mag werk nog even niets weten. Dus ik wil zo ‘normaal’ mogelijke kleding aan maar ook weer niet iets dat knelt of veel te wijd is. heeft er iemand tips voor mij…
Heb je toevallig een voorbeeld? Bij mij valt alles snel echt te wijd.. en jurken ben ik bang dat je het toch sneller bij ziet
Ik had met 10 weken al een buik. Werd met 9 weken al aangesproken door een collega die het al wist, ze zei als ik het nog niet breder wilde delen moest ik toch echt iets anders aantrekken. De tijd van het jaar nu is lastig voor je. Ik droeg blazers, vesten etc. Ik zou nu gaan voor shirtjes die je kunt opblousen
Oh echt dan heeft ze je wel goed in de gaten gehouden of niet dat het haar echt opviel? Ja het is idd beetje een lastige periode.. ik zat nu te denken, wellicht lange rokken en dan t shirts erboven en of opknopen of erin.. Maar ben niet echt een rokken type dat alleen al wordt een speurtocht
Je hebt A lijn jurkjes die onder je borsten "strak" zitten en vanaf je taille wijd uitlopen. Ideaal! En ik heb trouwens ook zo'n blouse die wijd uitloopt, ik he van mijzelf al een buikje (ook zonder baby erin dus )
Blousejurkjes? Vond ik voor na de bevalling ook ideaal. Je kan en je buikje erin een beetje verbergen en je kunt er ook makkelijk mee voeden. ‘S winters gewoon een panty eronder en een vestje er overheen.
Leuke jurk maar deze is voor mij iets te tuttig denk… maar het model is natuurlijk wel top! Ja leuk maar idd meer voor na de bevalling denk.. denk niet dat ik nu een buikje ermee kan verbloemen.. wel praktisch zo
Bij vero moda wel heel heel shirtjes en bloesjes dke los bij de buik vallen. Zoiets bijv. https://www.veromoda.com/nl/nl/vm/shop-per-categorie/tops/omslag-blouse-10269192.html?cgid=vm-tops&dwvar_colorPattern=10269192_SodaliteBlue
Het was natuurlijk maar een voorbeeld he puur om het model te laten zien. Als je via Google zoekt zie je heel veel van dat soort model jurkjes.
Hebben ze ook meerdere modellen van of zonder riem. Als je bij zalando oid zoekt vind je ook modellen die vanaf de borsten wat wijder vallen. Of bijvoorbeeld zoals onderstaande foto.
Ha, dan hou je t daar al helemaal niet mee verborgen. Ik droeg ineens geen spijkerbroek meer maar een tuniek jurkje. Instantly busted. Ik zou voor zo dicht mogelijk bij je eigen stijl gaan en dan een opbloezend topje gaan of een tweelaags met chiffon als bovenlaag oid, maskeert de boel wat.
Ja denk je dat rok juist meer gaat opvallen? spijkerbroek moet ik echt niet meer aandenken.. Heb mij vandaag een breuk gezocht waar ik meest juist aan doe… uiteraard niks noppes nada gevonden ik draag altijd iets strakkere kleding dus het is sws nu een uitdaging om er nog vrij normaal uit te zien zonder dat ik een hobbezak aan heb
Ik zou kijken voor een legging met denim look en dan met een lage band (of ff iemand die handig is met een naaimachine dat iets aan laten passen) en dan een tweedelig topje met een onderlaag en bovenlaagje met een patroontje. Dat je bij die eerste laag een buikje ziet, zie je met laag 2 dan doorgaans niet meer. Ik moest echt positiebroeken aan met 8 weken met de eerste, die banden van een reguliere spijkerbroek ooooh verschrikkelijk. Toen een jurk aan...mja dat was afwijkend van mn normale patroon dus dat was gelijk bingo. (Als enige vrouw in een team IT'ers, patroonafwijkingen worden gesignaleerd) Met de zwangerschap van R. had ik t al snel verteld maar dat komt omdat we met M. heel wat hadden meegemaakt en je houdt dan toch je vrees dat t weer zo gruwelijk mis is.
Mijn favoriete outfit was een zwarte zwangerschapslegging van de h&m met daarop een oversized witte blouse die achter tot iets over mijn billen kwam. Deze kwam van de normale h&m collectie. Zelfs met een behoorlijke buik zagen mensen in deze outfit niet gelijk dat ik zwanger was. Slippertjes of sneakers eronder en klaar. Alleen met dit weer misschien iets te warm. Voor nu eventueel van die wat wijdere jurken in boho stijl. Kan je altijd zo'n open denim gilet over doen. Doordat deze open is accentueert het wel je taille, maar niet je buik.
Dank voor de tip!!! moet nog even een goede voorstelling maken van die boho jurk met gilet maar klinkt wel erg leuk.. denk dat ik goede gilet ervoor zou moeten vinden