Zoals het onderwerp zegt: Wanneer verdween bij jullie baby's de kale plek op de achterkant van hun hoofdje?
Kale plek? Hier geen kale plek gehad, misschien omdat ze beiden met haar geboren zijn wat niet uitviel? Zal dus wel verschillen van baby tot baby . Hier slaapt dochter gewoon op haar rug en dat deed zoon ook totdat hij op een gegeven moment regelmatig zelf naar zijn buik ging (weet niet meer precies, denk rond 8 a 9 maanden).
Bij onze dochter die bijna 11 maanden is beginnen nu pas de haartjes terug te komen op der achterhoofdje. Ze lekker bewegelijk in der slaap dus der haartjes hebben moeite om het bij te houden haha
Hier nooit zo erg gehad omdat zoontje op zijn buik sliep. Maar rond de 3-4 maanden viel al z'n haar uit en daarna kwam het allemaal weer terug en ook gelijk achterop. Toen hij 6-7 maanden was had hij overal weer wat haar.
Bij die van mij met een jaar of 1,5-2... Maar dat komt ook omdat er op de rest van het hoofd ook geen haar zit
Hier kregen beide kinderen rond 3 maanden een kale plek. Maar rond 6 maanden ging dat weer weg. Mijn dochter is nu bijna 8 maanden en aan de achterkant is het haar wel korter, maar je ziet geen kale plek meer.
Hier vanaf een maand of 7 geen kale plek meer. Het is nog wel korter achter op zijn hoofdje, maar dat valt bijna niet op want hij heeft wit haar
zo te lezen moet ik nog even geduld hebben haha. Mijn zoon begint wel sinds deze week ook steeds meer haren te verliezen op de rest van zijn hoofdje (hij had een volle bos bij de geboorte). Hopelijk groeien er snel weer nieuwe haren
Bij 3 maanden een kalender plek van het liggen maar toen begonnen ook zijn nest haren uit te vallen. Met 6 maanden kwam het langzaam weer terug. En vorige week hebben we zijn matje in de nek en de dikke plukken laten knippen bij de kapper.
Hier is ze 9 en een halve maand en ze had bij de geboorte veel haar. Met ongeveer 2 maanden hebben we alles geknipt om het gelijk te laten groeien. Ze kan pas sinds een paar weken zelf zitten en tot nu toe verplaatste ze zich schuivend op haar rug, dus hier een hele mooie aanwezige kale plek