Stinkluier 's nachts, kamer luchten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaVanSimone, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

    MamaVanSimone Fanatiek lid

    19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    We hebben nu al 2 keer op een rij gehad dat Simone een megastinkluier had midden in de nacht (yay bijvoeding). Ik kijk altijd even voor ik ga slapen en ik kwam gewoon in een dikke walm die kamer binnen, poehee!

    Ik laat haar daar niet in liggen dus dan toch maar even verschonen en dus wordt ze wakker, vaak slaapt ze daarna wel snel weer maar ik vind het dan gewoon zielig om haar dan in die stinkkamer te laten liggen, we hebben haar maar even op onze kamer gehouden en het raam op haar kamer open gedaan, maar ja dan wordt ze dus echt wakker en ben je gauw een uur verder voor ze goed en wel slaapt want dan krijgt ze natuurlijk ook honger.

    Hoe lossen jullie dit op? Heb je truukjes of is het gewoon even dikke vette pech?
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gewoon verschonen en weer in bed leggen (al poept ze gelukkig al maanden niet meer 's nachts). Ze heeft er echt nooit last van gehad. Toen ze jonger was en snotverkouden was heeft er ook regelmatig een doorgesneden ui op haar kamer gelegen en dat stinkt! Maar ze sliep wel prima (op het snotteren na dan).
     
  3. lautjuhhh

    lautjuhhh Niet meer actief

    hier zet ik het raam de volgende ochtend dan gewoonlekker 2 uurtjes open
     
  4. Babel44

    Babel44 Niet meer actief

    Kun je het raam niet direct openzetten als je gaat verschonen, luier uiteraard weggooien maar dat doe je vast al, haar daarna weer in bed en het raam evt weer dicht als je zelf er echt in duikt? Als je dan nog iets ruikt ook haar deur naar de gang open laten voor de laatste dampjes :D?

    Of sowieso haar raam op een kier, gewoon 's nachts? Lekker frisse lucht.
     
  5. fafje

    fafje Niet meer actief

    ahhww haha moet een btj lachen :p

    Eventueel verschonen op jullie bed en haar raam ff open zeten...en dan terug leggen en haar kamerdeur open hoduen ofzo

    ahh gossie :D
     

Deel Deze Pagina