wanneer verkleurde de ogen van je baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stinkerbell, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik las trouwens ergens dat de definitieve kleur pas met een jaar of 3 bepaald wordt. dus het is nog even afwachten

2. suuz09

suuz09 Bekend lid

14 jan 2009
    712
    272
    63
    Ik heb blauwe ogen

T. had helblauwe ogen
    N. had bij geboorte een mengeling van blauw/grijs en groen. Nu is het donkergrijzig, blauw met een beetje groen haha. Ben benieuwd wat het wordt.

Liefs Suzanne

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dochter is geboren met prachtige donkerbruine ogen en na 17 maanden nog steeds donkerbruin, zo donker dat je haar pupillen bijna niet ziet.

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

#24 Tamio, 2 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2010
    Mijn dochter is geboren met blauwe ogen waar al bruine vlammetjes in zaten. Na 10 dagen hadden ze al de donkerbruine kleur die ze nog steeds hebben.

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

onze dochter heeft

1 blauw oog, en 1 blauw oog, die voor meer dan 1 kwart bruin is.

apart he?

man heeft bruine ogen, mijn ogen zijn bruin/groen/grijs achtig... mijn ogen lijken nog steeds te verkleuren??

ben dusbenieuwd wat het bij ons meisje word.

als het zo blijft zou ik het wel heel gaaf vinden, met 1 zo'n apart oogje.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn oudste had blauw/groene ogen bij de geboorte en ze zijn na een paar weken naar de groene kant gekleurd.... nu nog steeds dus...
    mijn jongste had hele donkere ogen je kon nog niet goed zeggen wat het zou worden aangezien mijn man groene ogen heeft en ik bruin... toch zijn ze nu bruin geworden... mijn ogen dus hihi

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft hele mooie kleur oogjes :D
    Ik heb donkerbruine ogen en mijn vriend blauwe ogen.
    Mijn zoontje heeft letterlijk de 2 kleuren van ons beide sinds hij ong. 4 maanden was. Daarvoor had hij donkerblauwe ogen.

8. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mijn zoon heeft bruine ogen. Hij werd geboren met antraciet/donkerblauwe ogen maar mijn moeder en tante zeiden meteen: Die worden hartstikke bruin.
    En het heeft een flink aantal maanden geduurd (zeker een stuk of 6) maar ze werden inderdaad bruin.

Wel leuk: Mijn oom en tante hebben beide bruine ogen maar hun kinderen hebben allebei helder blauwe ogen. Best gek, gezien het feit dat de opa's en oma's ook bruine ogen hebben, behalve 1 opa die heeft blauwe en blijkbaar was die sterk aanwezig haha.

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter had bij de geboorte bruine ogen, na een maand of 2 werden ze steeds lichter. Nu heeft ze al een behoorlijke poos blauw/grijze ogen! Heel aparte kleur al zeg ik het zelf. Niet echt 'standaard' blauw... Ben benieuwd of het nog veranderd, want soms neigd het meer naar groen.

Ikzelf heb donker groene ogen en mijn ex heeft hele donker bruine ogen!

Deel Deze Pagina