ik las trouwens ergens dat de definitieve kleur pas met een jaar of 3 bepaald wordt. dus het is nog even afwachten
Ik heb blauwe ogen T. had helblauwe ogen N. had bij geboorte een mengeling van blauw/grijs en groen. Nu is het donkergrijzig, blauw met een beetje groen haha. Ben benieuwd wat het wordt. Liefs Suzanne
Dochter is geboren met prachtige donkerbruine ogen en na 17 maanden nog steeds donkerbruin, zo donker dat je haar pupillen bijna niet ziet.
Mijn dochter is geboren met blauwe ogen waar al bruine vlammetjes in zaten. Na 10 dagen hadden ze al de donkerbruine kleur die ze nog steeds hebben.
onze dochter heeft 1 blauw oog, en 1 blauw oog, die voor meer dan 1 kwart bruin is. apart he? man heeft bruine ogen, mijn ogen zijn bruin/groen/grijs achtig... mijn ogen lijken nog steeds te verkleuren?? ben dusbenieuwd wat het bij ons meisje word. als het zo blijft zou ik het wel heel gaaf vinden, met 1 zo'n apart oogje.
mijn oudste had blauw/groene ogen bij de geboorte en ze zijn na een paar weken naar de groene kant gekleurd.... nu nog steeds dus... mijn jongste had hele donkere ogen je kon nog niet goed zeggen wat het zou worden aangezien mijn man groene ogen heeft en ik bruin... toch zijn ze nu bruin geworden... mijn ogen dus hihi
Mijn zoontje heeft hele mooie kleur oogjes Ik heb donkerbruine ogen en mijn vriend blauwe ogen. Mijn zoontje heeft letterlijk de 2 kleuren van ons beide sinds hij ong. 4 maanden was. Daarvoor had hij donkerblauwe ogen.
Mijn zoon heeft bruine ogen. Hij werd geboren met antraciet/donkerblauwe ogen maar mijn moeder en tante zeiden meteen: Die worden hartstikke bruin. En het heeft een flink aantal maanden geduurd (zeker een stuk of 6) maar ze werden inderdaad bruin. Wel leuk: Mijn oom en tante hebben beide bruine ogen maar hun kinderen hebben allebei helder blauwe ogen. Best gek, gezien het feit dat de opa's en oma's ook bruine ogen hebben, behalve 1 opa die heeft blauwe en blijkbaar was die sterk aanwezig haha.
Mijn dochter had bij de geboorte bruine ogen, na een maand of 2 werden ze steeds lichter. Nu heeft ze al een behoorlijke poos blauw/grijze ogen! Heel aparte kleur al zeg ik het zelf. Niet echt 'standaard' blauw... Ben benieuwd of het nog veranderd, want soms neigd het meer naar groen. Ikzelf heb donker groene ogen en mijn ex heeft hele donker bruine ogen!