hoi hoi ff een vraagje ik zou voor de kansberekening gaan en heb vorige week bloed afgegeven nu belde de gyn om mij te vertellen dat het 1;25 is maar ik heb nog geen nekplooimeting gehad. is dit gebruikelijk en kunnen ze het alleen al aan het bloed zien of het goed is of niet? ik ga nu maandag voor een vlokkentest groetjes sandra
Hoi Sandra, hoe is de vlokkentest verlopen? Viel het je een beetje mee? Nog even wachten op de uitslag he, da's altijd spannend! Voor de definitieve uitslag van een combinatietest; dus de nekplooimeting, je leeftijd en hormonen uit je bloed, hebben ze alledrie nodig. Ze kunnen al wel aangeven of het bloed er goed uitziet of dat dat eventueel al een verhoogde kans zou zijn. Het is soms ook wel eens zo dat het bloed een verhoogde kans geeft, maar dat na de nekplooimeting meeberekend te hebben, de kans toch weer een stuk lager ligt. Het wil dus nog zeker niet alles zeggen hoor. Maar je zult de definitieve uitslag al wel hebben en na de vlokkentest weet je het natuurlijk zeker. Ik duim met je mee. Groetjes Brigitte
hoi hoi brigitte nou om eerlijk te zeggen vond ik de vt smerig tegenvallen en iid het wachten duurt het langst want ik kan pas 22 mei bellen voor uitslag. ik heb geen nekplooimeting meer gehad want ze vertelde mij dat dat waarschijnlijk geef toegevoegde waarde meer gaf. maar in ieder geval nog hartelijk dank voor je reactie en we zullen nog ff wachten wat niet makkelijk is groetjes sandra ps ik heb sinds vorige week maandag ook vreselijk last van mijn liezen, kunnen dat mijn banden zijn (haha niet van de fiets natuurlijk) is na het onderzoek wel erger geworden
Hoi Sandra, dat kunnen inderdaad je banden al zijn. Bij of na inspannende verrichtingen kunnen die een beetje opspelen. Sterkte met wachten. Groetjes Brigitte