Mijn gyn wilde net even inwendig onderzoek doen. Mijn bm was compleet verstreken en ik hadden ruime cm ontsluiting. Terwijl ik dacht dat ze gewoon bezig was met voelen zegt ze in eens. Ik heb je maar gelijk gestript hoor Dus nu al 1,5 uur een hele onrustige buik en een hele pijnlijke baarmoedermond Nu dus mijn vraag. Wat nu?
Voor zover ik weet doet het zeer als de gyn of vk het goed doet. Bij mij was het geen pretje iig maar verder gebeurde er niks. Vriendin van mij deed het erg zeer en liep naar buiten met weeën. Dus het hoeft niet kan wel. Kijk hier even, klein beetje info over strippen Strippen (bevalling) - Wikipedia
Bij mijn eerste deed het geen zeer om te strippen dus ik geloof het wel dat ze gestript heeft anders lounge het ook niet zeggen neem ik aan.
Ik weet het maar vind het nou vervelend hier hak dus geen rekeningen gehouden. En de zelfde gyn die me bij de tweede liet lopen tot 42 weken en niets wilde doen
Just sit and relaxed Als je weeen waren begonnen had je er ook geen rekening mee gehouden Nee zonder gekheid maak je niet druk wie weet gebeurd er niks en loop je volgende week nog
Ik zeg toch ook niet dat ze het niet heeft gedaan. Mijn ervaring is alleen dat als het goed gedaan is dat het zeer moet doen of iig geen prettig gevoel. Maja iedereen anders natuurlijk je kan nu niks anders als even afwachten
Nee prettig is het niet als ik met de auto overheen drempel ging deed mijn bmm keizeer leuk als je 300 drempels tegen komt op weg naar huis
Waarom hoor ik toch steeds dat strippen zeer doet? Bij Lisa ben ik ook gestript en dat deed ook geen pijn. Tja afwachten en hopen dat het werkt want inleiden is ook geen pretje.
Gek dat dezelfde gyn het nu wel deed; en zo eigenlijk 'zo maar'. Maar wel fijn. Meestal, als het iets doet, komen de eerste weeen binnen 12 uur na strippen. Dus idd... afwachten. Hoop voor je dat je kindje er snel mag zijn!!
Ik liep ook echt zo naar buiten. Ik had me dus in gesteld op 42 weken. Omdat de gynn zo lekker ouderwets is
Als dat zou kunnen. Maar er lopen er hier 2 rond waarvan 1 net grote vakantie heeft gekregen. Stuiterbal is er niets bij
Nu is het grote afwachten dus echt begonnen, succes!! Ik geloof wel dat bij strippen maar bij 20% de bevalling begint(wat beter is dan 0%) maar blijft dus nog even spannend. Volgens mij zou het moeten beginnen binnen 24 uur, succes!
Inderdaad afwachten! Heel irritant Bij mij was het ook redelijk pijnlijk! Ben twee keer gestript en heeft niets teweeg gebracht maar zal het de volgende keer wel weer doen.