Ojee ik ben misschien wel kieskeurig. Maar mijn vader is bijna jarig, en die band is allesbehalve super. Ik zal de details besparen... Ik hoop zo dat mijn kleintje zijn/haar eigen fijne datum krijgt. Alles is goed, behalve deze dag... Herkennen jullie dit misschien ook?
Beetje wel...was uitgerekend op 11 juli...me zus is jarig op 19 juli...dus redelijke kans ...en werd spannend toen de 11 de zomaar voorbij was. (ook ik heb iets met me zus...geen band in zachtjes uitgedrukt) Maar als het nou de 19de werd was het ook goed....dan hoefde ik niet naar haar op visite (wat erg)...ze is uiteindelijk de 15de geboren
Hey... heb vorige zwangerschap het echt op een persen gezet.... 10 januari begon mn bevalling... en mn overleden partner was 11 januari jarig.... Nu weer uitgerekend in januari... zaterdag is de oudste jarig... en ben benieuwd wanneer deze komt... Zaterdag zou ik niet erg vinden.... ben zelf ook op de verjaardag van mn broer geboren.... maarja 11 januari wordt dan toch wel minder.....
Ja, het schept een bepaalde band die je eigelijk niet wil... Het gaat om morgen... en ik ben de 12e uitgerekend.
Voel je al wat? Is het je eerste? Eerste duren vaak het langst...dus als je morgen beging kan het zomaar zijn dat het overmorgen wordt...benen gekruisd en hopen op het beste (denk zomaar dat het wel goedkomt)
Ken het wel... ik zou ook graag willen dat mijn kleine een eigen datumpje krijg t... maar hier is het helemaal extreem. vanaf 1 januari mocht ik bevallen. 2 januari was m'n schoonbroertje jarig, 10 januari is mijn zusje jarig 22 januari is een zwager van me jarig 3 februari is een schoonzus van me jarig. 6 februari mijn schoonmoeder. Dus het is echt tussen de verjaardagen door bevallen.
Mijn moeder is 8 januari jarig.. en ik moet nog wel heel even, maar mijn voorgevoel zegt steeds dat ze iets eerder gaat komen. Ik heb een hele goede band met mn moeder, maar alsnog lijkt het me totaal niet handig als ons kindje op dezelfde dag jarig zou zijn als oma......
ach, ik denk dat er altijd data zijn die je liever niet hebt. en als je kleintje er dan is, dan is het opeens de mooiste dag in het jaar, ongeacht wie er verder nog jarig is. Sven was op 5 december uitgerekend en is met een geplande (!) ks gehaald een week eerder op mijn verjaardag gehaald. niet ideaal, maar nu hebben we wel dubbel feest. de tweede is 31 januari bedoelt 2 weken te laat is valentijd, daarvoor zijn mijn schoonszus en oom jarig en 28 januari was mijn oma jarig. het komt wanneer het komt het is zo lasdtig plannen, zelfs als je dus 'mag' plannen
Wij zijn uitgerekend op 15 april. In die buurt zijn een aantal verjaardagen van o.a. mijn overleden oma's en de overleden moeder van mijn vriend. Daar zou ik allemaal niet zo veel problemen mee hebben. Mijn vriend hoopt volgens mij zelfs stiekum dat het de verjaardag van zijn moeder wordt. Er is echter een datum waar ik het liever niet op heb, de verjaardag van mijn ex...
gut daar zeg je zo wat! mijn ex is 4 februari jarig. nog niet eens bij stil gestaan haha kan het ook nog worden dus
Mijn eerst is uiteindelijk geboren op de verjaardag van de oma van mijn vriend, inmiddels afgelopen jaar overleden, maar leuk vond ik het niet. De eerste opmerking van mijn schoonmoeder was dat het op haar moeders verjaardag was. Dat vond ik wat minder. Nu bij de 2e ook een aantal verjaardagen rondom... Spannend
pfff dat heb ik met april, mijn meisje komt in april maarrr: dan ben ik jarig , een vriendin, de beste vriend van mijn man, familie (3 leden) en iedereen loopt al te zeuren, niet op mijn verjaardag he? ja zucht....dat heb ik zelf in de hand he?
ja, ik hoop echt dat mijn kleine niet op 1 april wordt geboren! lijkt me vreselijk. Voor jou: gelukkig is het maar een kans van 5% dat ie op de uitgerekende datum wordt geboren, dus ook op die datum.
Ben geboren op de verjaardag van mijn oma, ik vond het altijd erg speciaal om samen jarig te zijn! We hebben het altijd samen gevierd, alleen was het even slikken toen mijn oma was overleden en ik opeens "alleen" jarig was!
ach, heeft ook wel iets hoor, is wel dubbel gezellig alleen rent mijn man zich rot, want hier was de regel 'de jarige job hoeft niks te doen'. dat hebben we nu toch maar verandert hahaha
Mij is het gelukt hoor 8) Ik was 27 september uitgerekend, mijn schoonmoeder is de 20ste jarig, dus ik hoopte wel dat ze niet dan geboren zou worden. Verder hadden we geen jarigen in de buurt zitten.
tsja, je het altijd van die eigenwijsjes hè die zorgen er juist voor dat voor ons de kans weer minder is haha