hallo dames en heren als die er zijn : ik was bij mijn vk en die zei na goed voelen aan de baby dat hij rijp was en dat het niet meer lang ging duren wij vinden dat natuurlijk heel leuk om te horen maar nu vroeg ik me af of jullie evt ervaring hebben met een vk of gyn. wat dat ook kon voelen aan de buitenkant want mij lijkt het onwaarschijnlijk dat een vk dat kan voelen het kind komt naar mijn mening als hij zin heeft toch ? mijn vk heeft 20 jaar ervaring mischien daardoor ik weet het niet ik benbenieuwd of iemand dit ook heef tmeegemaakt groetjes anita
Hoi, Ik weet alleen dat ze bij touchcering kunnen voelen als je baarmoedermond al rijp is en dat het dan niet meer zolang zou gaan duren. Via de buik voelen heb ik zelf niet zoveel vertrouwens in, heb trouwens ook nog nooit gehoord. Misschien wel een vraag hier voor de verloskundige. Groetjes Anna
Misschien dat ze bedoelde dat ie al heeeel goed was ingedaald..... mijn vk zei dat ze er niets over kon zeggen, de baby komt idd wanneer hij of zij dat wil Veel sterkte met de laatste loodjes in ieder geval! xxx
Tja.... wat is 'niet lang' ? Misschien bedoelt je verloskundige wel tussen nu en 6 weken? Misschien zei ze het als geruststelling... Groetjes, Anakin.
haha anakin ja dat kan ook nee ze vroeg wanneer nmijn anderre twee geboren waren en ik zie dus 1 met 41 weken en de ander met 42 weken toen zei ze deze blijf tniet zolang zitten