vleesboom en 10 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mandy80, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hoihoi,

kom net terug van een 2de termijn echo en daar ontdekte de echoscopist een vleesboompje. Kan dit erg kwaad? Hij zei dat we het over 3 weken zeker weten als we de combinatie test hebben.
    hmm maak me toch best zorgen, verder heeft hij er niets oevr gezegd en heb ik er ( met me domme hoofd) niks meer over gevraagd.

is/wordt mijn boompje een probleem?

liefs mandy

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mandy,

het ligt er helemaal aan waar het zit. Als het in de want of aan de buitenant zit is het meestal geen probleem. Zit ie aan de binnenkant van je baarmoeder kan ie een beetje in de weg zitten en kun je er dan af en toe wat bloed van verliezen. Als ie vlak bij de baarmoedermond zit kan het een eventuele vaginale baring in de weg zitten. Maar dan is ie wel groot en echt op een nare plaats en dan had hij het al wel gezegd hoor. Soms slinken de vleesboompjes (heel veel vrouwen hebben er een of meerdere hoor) en soms groeien ze juist in/aan een zwangere baarmoeder. Bij de volgende echo zal het beter te zien zijn en zal er verteld worden of ze de groei willen vervolgen of dat het minimaal is en op een gunsitge plek dat er gewoon niets mee hoeft. Dit laatste is meestal het geval, maar even afwachten dus.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina