Miskraam of niet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mirannn, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirannn

Mirannn Lid

14 nov 2008
    51
    0
    0
    Gelderland
    Hallo,

Ik heb een cyclus van gemiddeld 32 dagen, deze is op 18 december gestart. Vorige week zaterdag 24 januari had ik een positieve test. Helemaal blij! Afgelopen maandagochtend begon ik echter te bloeden. Het bloed had verschillende kleuren; van helderrood tot donderkbruin. Ik heb één dag redelijk gebloed (dat het ook eruit drupte en met een paar hele kleine stolsels... maar had het bij wijze van de hele dag met één maandverband kunnen doen...) en daarna 3 dagen matig tot geen bloed en vooral zacht roze/bruinig. Vandaag voor het eerst helemaal geen bloed meer. Ik heb verder deze week geen klachten gehad als buikkramp of iets dergelijks. Tijdens het bloedverlies was mijn temperatuur in de ochtend verlaagd, sinds vanochtend is mijn temperatuur weer hoog bijna op het niveau van toen ik zwanger was. Daarnaast heb ik nog alle zwangerschapsverschijnselen als lichte misselijkheid, tintelende borsten en zere onderrug, ook zit ik onder de uitslag en ben ik óntzettend moe.
    Ik heb nog zo sterk het gevoel dat ik gewoon nog wel zwanger ben, dat ik me afvraag of dit kan of dat ik mezelf voor de gek houd. Is het mogelijk dat ik nog zwanger ben?

Groeten, Mirannn

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mirann,

JA het is heel goed mogelijk dat je nog zwanger bent!.
    Het komt vaak voor dat je vroeg in de zwangerschap bloed kan verliezen, je baarmoeder is nu zo goed doorbloed en dat maakt de baarmoeder kwetbaarder waardoor er soms een haarvatje kan knappen wat het bloedverlies geeft. GEmeenschap,ontlasting en heel fanatiek sporten kan het triggeren.
    Geef de moed niet op! En wacht de echo af

Imke

Deel Deze Pagina