Wanneer vermoeidheid minder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pelikaantje, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik ben nu 12 weken zwanger....maar zo extreem moe.
    Probeer wel overdag nog even te slapen, maar helpt niet veel.
    En dat ik nog een peuter heb rondlopen helpt natuurlijk ook niet.

Ik wil wel dingen doen, maar heb er echt geen energie voor :(. Zo frusterend. Deze week ook niet gewerkt, omdat ik het niet trok.

Ik heb begrepen dat dit wel minder moet gaan worden.
    Was dat bij jullie ook het geval? En zo ja, wanneer ongeveer?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Vervelend he? Ik had het ook toen ik zwanger was van mijn zoontje.
    Het werd iets beter na de eerste 18 weken. Ik bleef heel erg moe maar het was dragelijker dan die eerste periode.

3. Luja

Luja Niet meer actief

Helaas meid ik ben nog steeds vreselijk moe... Ik hoop er voor de 20 weken vanaf te zijn.. ;)

Bij mijn (tweeling)dochters ben ik gewoon helemaal niet moe geweest, zo oneerlijk. Hopelijk zijn we er allebei snel vanaf!

4. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Bij mij ging het ook heel lang door... tot ruim 22-24 weken. Merkte na een poosje ineens dat ik niet meer 's ochtends op de bank bijna in slaap viel maar gewoon na het ontbijt aan mn dag begon.
    Je slaappatroon veranderd ook gewoon sterk, normaal had je misschien wel genoeg aan 6 uur slaap maar nu gaat er zoveel energie naar het kindje dat je pas na 10 uur slapen uitgerust bent :)

Ik ben trouwens jammer genoeg sinds een week of twee weer net zo moe:p

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    Bij mij wer het vanafde 16 weken minder en heb er sinds vd week weer last van..

6. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik had een omslag rond week 14. Bij mij begon het rond week 8. Ik had toen echt minimaal 12 uur slaap nodig. Dus 's nachts 10 uur en dan nog eenmiddagdutje. Nu weet ik wel van mezelf dat als ik uitbalans ben het eerste wat ik merk is dat ik vermoeid ben. Dus heb me er gelijk aan overgegeven en aangepast.

7. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog steeds heel moe (bijna 16 wk) maar dat komt ook omdat ik heel slecht kan slapen. Dus misschien is dat niet helemaal vergelijkbaar.

Ik hoop voor jou, dat je snel weer een heleboel energie hebt!

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    Na 28 weken nog steeds dood moe... Met soms een dagdeel waarin ik wel wat energie heb, om daarna in te storten.. Dus soms wordt het helaas niet beter. ;)

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik ben ook ontzettend moe. Kan me niet herinneren dat ik dat ook zo was bij ons meisje.... Ik pak elk moment dat ik kan pakken als zij slaapt ga ik ook liggen. Maar ik werk 24 uur per week en dan kan je moelijk gaan liggen hoewel we genoeg bedden hebben :D....

Ik ervaar de moeheid heftiger als ik thuis ben trouwens.
    Misschien omdat je er dan over na kan denken?
    Hoop ook dat het wat minder gaat worden.
    Ik neem me steeds vanalles voor om te doen in huis maar dan wordt het toch vaak weer ff liggen....

10. Username

Username Niet meer actief

Bij mij werd de vermoeidheid minder rond week 15 en sinds week 16,17 is het grotendeels weg. Merk wel dat ik echt meer rust nodig heb dan voor m'n zwangerschap.

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Hele zwangerschap erg moe. Ook wel door t slechte slapen.
    Alleen van denk week 18 tm 25 ong. Meer energie gekregen.
    Nu weer doodmoe

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.812
    19.091
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje werd het zo rond de 14e week minder. Maar ik kan me best voorstellen dat het een stuk vermoeiender blijft als je al een kleine hebt rondlopen. Het is wel frustrerend hè! Sterkte!

13. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik gun het je niet maar ik ben nu 36 weken zwanger en ben nog steeds moe en eigenlijk ook de hele zwangerschap geweest...

Nu naar het einde toe beginnen de laatste loodjes dus 's nachts steeds eruit voor te plassen en niet kunnen liggen omdat alles pijn doet... Nouja, nog eventjes denk ik maar! :)

14. MevrouwtjeDees

MevrouwtjeDees Actief lid

19 mei 2011
    172
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben ook nog steeds heel moe. ga er s'nacht ook 4x uit om te plassen. heb net ook een heerlijk middagdutje gedaan. maar kan zo weer slapen haha

Deel Deze Pagina