Hmmm als ik ze net als vorig jaar verstuur dan pas na het nieuwe jaar haha, was het steeds voor me aan het uitschuiven, ik haat het schrijven, maar ik denk dat ik ze na het weekend op de bus flikker, hebben we het maar gehad...
Inderdaad de kerstkaarten! Helemaal nog niet aan gedacht, ik denk dat ik er van t weekend aan ga beginnen, heb er altijd zo'n hekel aan (t schrijven dan). mijn vriend wil t graag afschaffen, maar dat vind ik ook weer zoiets!
ik heb een losse kerstgroet voor bij de geboortekaartjes. Ze gaan dus in dezelfde envelop, maar de kerstgroeten komen niet op ons geboortekaartje te staan. En versturen.... ja als de geboortekaartjes verstuurd mogen worden... en dat ligt aan ons kleintje. Karin
Nou, ik ga even dat gratis midweekje of weekendje naar centerparcs winnen en gebruik dus die heeeeeeele grote oranje envelop van de post! HAHAHA! Deze week dus! by the way...weet iemand ondertussen al wat het codewoord van skyradio is? (kan je weer extra prijzen winnen...winwinwin)
Moet ze nog gaan maken. We doen altijd een kerstkaart met een foto van de meiden. Dit weekend dus maar even wat foto's maken.
vanmiddag in de grote oranje envelop gedaan en op de bus gedaan ben er voor het eerst vroeg bij . liefs mopsje
Ik denk dat ik de kerstkaarten a.s. weekend op de post doet. Alleen het schrijven vind ik nooit zo leuk. Vandaag kregen we de eerste al.
Meestal verstuur ik ze wanneer ik er zelf al een x-aantal hebt ontvangen. Misschien dat ik ze van het weekend op de bus doe. Liefs Hummel. P.s Ik heb trouwens al wel de kerstboom gezet. Ik kon niet meer wachten!
Ik stuur een kerstkaartje tegelijk mee met ons geboortekaartje. Nu maar hopen dat ie een beetje op tijd komt!
Ik verstuur dit jaar geen kerstkaarten, ik heb besloten dat ik ipv geld uit te geven aan kaarten, zegels en tijd stoppen in alles te schrijven een donatie ga maken aan wspa (waar ik ook al lid van ben) http://www.wspa.nl/ . Ik verstuur dus vrienden en familie een mailtje waarin ik ze het allerbeste voor het nieuwe jaar wens. Een vriendin heeft dat vorig jaar gedaan en ik vind het eigenlijk wel een goed doel. Ik vind kerstkaarten krijgen erg leuk natuurlijk maar ze hangen een paar weken aan de deur en dan kieper ik ze de papierbak in...
Ik stuur ook een extra kerstgroet mee met de geboortekaartjes. Vond het niet leuk om het te vermelden op het kaartje zelf, maar een los klein kaartje erbij vond ik wel kunnen. Nu nog hopen dat ik de geboortekaartjes op tijd kan versturen
ik doe het gelijk na de sint,ik wil nog wel eens een paar vergeten dan heb ik iets langer de tijd,ik ken mijzelf als ik wacht tot het laatste moment,dan kan ik de mensen die ik vergeten ben niet meer eentje sturen dan zijn de kerstdagen voorbij
Ik heb me kaarten gisteren verstuurd . gelijk met uitnodigingen voor levy zijn eerste verjaardag . ( 2de kerstdag ) . yvonne
ik ga ze zo op de bus gooien ...staat ook gelijk adreswijziging in .. anders komen alle andere kaarten op oude adres aan