wanneer vertel je dat je zwanger bent

Discussie in 'De lounge' gestart door Sann, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wanneer vertel je dat je zwanger bent

1. ik vertel het gelijk aan iedereen zodra ik het weet

2. ik wacht tot ik uit de gevarenzone van de eerste 12 weken ben

3. een combinatie van beide

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    De vorige keer kon ik het ook niet voor me houden na de test, dus aan collega's en vrienden en familie verteld.

Als ik weer zwanger mag worden wacht ik in ieder geval tot 6 weken, omdat het de vorige keer voor die tijd mis ging...
    Alleen m'n beste vriendin die is de 2e die het gelijk hoort! Na de papa natuurlijk!

2. Natas26

Natas26 Bekend lid

2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi,

Mijn moeder gelijk, de rest na de eerste echo met 9 weken!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm 1 mamsie weet het
    wat vrienden weten het ook (een paar.. omat je toch ergens je verhaal kwijt wil bleek :) )

en de rest mag wachten tot ik op precies 12 weken een echo krijg :)

4. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik heb het mijn vriendinnen, twee vriendenstellen, mijn (schoon) ouders en zussen gelijk verteld. Want dat zijn immers mensen die dicht bij me staan.
    Maar aan kennissen en op mijn werk vertel ik het pas als ik in week 12 zit en zeker weet dat alles goed is.

5. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Bij ons weten alleen twee hele goede vrienden dat we bezig zijn. Mijn mans beste vriend en een vriendin van mij. Die zullen we het dus ook wel gaan vertellen als het zover is. Ik ga proberen het niet te vertellen voor de 12 weken aan de rest maar weet niet of ik zo heel goed mijn mond kan houden. Als we het vertellen willen we het wel of tegelijk aan onze ouders vertellen of eerst aan zijn ouders omdat het hun eerste kleinkind wordt.
    Ik denk dat we 12 weken zo ie zo niet redden want mijn ouders komen binnen die tijd bij ons logeren voor een week.

6. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Mijn ouders en schoonouders heb ik het met de kerst vertelt en de rest van de mensen pas na 12 weken.

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Als wij ooit gezegend worden zullen we het heel snel vertellen aan de ouders en heel dichte vrienden. Als het dan toch mis zou gaan, dan is er tenminste altijd iemand waarbij je terecht kan...

Verder heb ik ook aan een hele goeie collega verteld dat we ermee bezig zijn... lekker handig als ik weer ongi geworden ben en weer down ben kan ik bij haar terecht :D echt een lieverd!

Voor de verdere vrienden en familie zullen we wel tot 12 weken wachten.

8. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    wij wachten tot de 1e echo. Wel hebben we het direct aan ouders en broers en zussen verteld

Deel Deze Pagina