33+4 weken zwanger, al week in t ziekenhuis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ongeduldje31, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Afgelopen woe ging ik voor controle naar de gyn (ivm tweeling zwangerschap onder behandeling gyn) bloeddruk bleek te hoog 150/104
    Aan de ctg kindjes deden t gelukkig goed! Bloeddruk niet
    Inmiddels ruim een week verder eiwitten in de urine en zakkende bloedplaatjes (hellp symptonen). Ondertussen longrijping voor de kindjes gehad en elke dag testen.. Dus elke dag andere conclusies..
    De een zegt je haalt de 34 weken niet, de ander verwacht weer langer..
    Ook dit is weer een achtbaan, gelukkig doet de twin t goed, hoop dat ze nog even blijven zitten

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    oh wat naar zeg!! Wat een onzekerheid! Ik hoop dat ze nog lekker een paar weekjes bij je blijven zitten en de Hellp niet doorzet! Bah zeg, dikke knuffel!!

3. Dana

Dana Niet meer actief

Oh bah sterkte meid!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    getverderrie naar zeg!
    sterkte!

5. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    oh wat vreselijk dat je daar nu al een week ligt en nog niet zeker weet hoe lang ze nog kunnen blijven zitten!!!

Hopelijk dat het helpt als je nu veel rust en dat ze toch een hele zwangerschapsduur mogen blijven ziten!!

Succes ermee en ik volg je op de voet!! xxx

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Jeetje wat heftig! Vreselijk die onzekerheid.. Heel veel sterkte!

7. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Zowizo voorlopig nog hier.. Nog teveel eiwit in de urine en bloedplaatje s werken ook nog niet geheel mee, kindjes doen t gelukkig nog goed

8. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje idd hopen dat ze nog even blijven zitten. Heel veel sterkte de komende periode!

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Er is niks te voorspellen.. Bij mijn twin zwangerschap had ik met 24 wkn al weeen en ontsluiting, ik zou volgens de artsen en iedereen de 26 wkn niet halen... Ik ben uiteindelijk ingeleid met 36.2 wkn omdat toen mn vliezen spontaan gebroken waren maar ik geen weeen had. Ik heb in totaal 5 wkn in het ziekenhuis gelegen en 4x longrijping gehad.. Vanaf 30 wkn gewoonthuis geweest en vanalles gedaan.. Kortom er is geen pijl op te trekken, blijf zelf positief dat is het enigste dat je zelf kan doen. Ik hoop dat je kindjes nog even lekker in je buik blijven!

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    sterkte meid!

Deel Deze Pagina