Afgelopen woe ging ik voor controle naar de gyn (ivm tweeling zwangerschap onder behandeling gyn) bloeddruk bleek te hoog 150/104 Aan de ctg kindjes deden t gelukkig goed! Bloeddruk niet Inmiddels ruim een week verder eiwitten in de urine en zakkende bloedplaatjes (hellp symptonen). Ondertussen longrijping voor de kindjes gehad en elke dag testen.. Dus elke dag andere conclusies.. De een zegt je haalt de 34 weken niet, de ander verwacht weer langer.. Ook dit is weer een achtbaan, gelukkig doet de twin t goed, hoop dat ze nog even blijven zitten
oh wat naar zeg!! Wat een onzekerheid! Ik hoop dat ze nog lekker een paar weekjes bij je blijven zitten en de Hellp niet doorzet! Bah zeg, dikke knuffel!!
oh wat vreselijk dat je daar nu al een week ligt en nog niet zeker weet hoe lang ze nog kunnen blijven zitten!!! Hopelijk dat het helpt als je nu veel rust en dat ze toch een hele zwangerschapsduur mogen blijven ziten!! Succes ermee en ik volg je op de voet!! xxx
Zowizo voorlopig nog hier.. Nog teveel eiwit in de urine en bloedplaatje s werken ook nog niet geheel mee, kindjes doen t gelukkig nog goed
Er is niks te voorspellen.. Bij mijn twin zwangerschap had ik met 24 wkn al weeen en ontsluiting, ik zou volgens de artsen en iedereen de 26 wkn niet halen... Ik ben uiteindelijk ingeleid met 36.2 wkn omdat toen mn vliezen spontaan gebroken waren maar ik geen weeen had. Ik heb in totaal 5 wkn in het ziekenhuis gelegen en 4x longrijping gehad.. Vanaf 30 wkn gewoonthuis geweest en vanalles gedaan.. Kortom er is geen pijl op te trekken, blijf zelf positief dat is het enigste dat je zelf kan doen. Ik hoop dat je kindjes nog even lekker in je buik blijven!