Wanneer vertel je het aan je ouders???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Habeebah, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    hahah okee gelukkig maar :) heb net me 5de test gedaan .. et begint gewoon een beetje geldverspelling te worden denk ik..

misschien dat ik et morgen wel vertel

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij hadden het gelijk tegen iedereen vertelt. Ik zag de reden voor geheim houden niet zo...
    Nu wil ik het wel iets langer geheim houden mocht ik zwanger zijn, vooral omdat ik nu bij een gyn loop enzo en ik er wat meer moeite mee heb op de een of andere manier. Maar misschien ben ik wel weer zo blij dat ik van de daken afschreeuw.

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Gefeliciteerd meid!!! Helaas leven mijn ouders niet meer. Dus heb het ze nooitkunnen vertellen. Maar alsikjouwas zou ik het lekker vertellen. Ze zal zekerheel blij zijn. En al 5 positieve testen! Daar kan jeniet omheen :D

ik had bij de zwangerschap aan mijn tante en ona een fotolijstje bij de prenatal gekocht van een hart en daarin had ik een gedichtje geschreven. Weet niet meer precies wat het was maar iets met mag mijn foto hierin ofzo iets. Even kijken of ik voor je kan vinden

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    heb hem gevonden

Jullie kunnen mij nog niet horen
    Jullie kunnen mij nog niet zien
    In februari 2009 word ik geboren
    Mag mijn foto in dit lijstje dan misschien?

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik heb het mijn moeder zelfs eerder verteld dan mijn vriend :)
    Na mijn doktersbezoek moest ik haar namelijk even bellen om te vertellen dat ik later kwam, maar ik was zo emotioneel dat ze gelijk doorhad dat er wat was. Toen hield ik het niet meer en heb ik het verteld. Daarna door naar mijn partner en nog geen uur later naar mijn opa en oma die nu dus overgrootouders worden.

Ik heb liever dat veel mensen het weten als het mis zou gaan, want dan kan ik ook mijn ei kwijt als dat nodig is!

Liefs,

Sam

6. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    we hebben vanmorgen beschuitjes op bord gedaan .. 2 met blauw en 2 met roze muisjes.. ik zei, mama trek in een beschuitje.. zegt ze ohh ja lekker... hoezo eigelijk die muisjes opeens (eten we echt nooit).. ik kijk er zo aan, zij mij.. na 5 sec zegt ze.. ben je zwanger .. ik knik ja.. en ze was helemaal happy... had ik echt niet ged8 .. d8 dat ze me nog jong zou vinden enzo.. me dag kon niet beter beginnen... vanavond heb ik me eerste kadotjes gehad :)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijn ouders wil ik het vertellen op de verjaardag van mijn moeder (ben dan 8 weken) en dan ook mijn schoonouders. Mijn zusje een week eerder (die weet als enige dat we graag een kindje willen). Duim duim dat alles goed mag gaan..

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Dit gedichtje hadden wij ook...in een zilverkleurig nijntje fotolijstje. Met daarboven Lieve opa en Oma, ;)

Wij hebben het vrijwel meteen na de posi test verteld.

Deel Deze Pagina