wanner kun je het beste testen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cynthiakl, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynthiakl

cynthiakl Lid

1 aug 2008
    19
    0
    0
    wanneer kun je je het beste testen?is dat met de ochtend urine?of maakt het niet uitwie kan mij hier antwoord opgeven?

2. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    beste is volgens mij nogsteeds 's morgens..

maar sommige testen kun je ook op een ander tijdstip doen. succes!

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    De dag dat je over tijd bent en dan met ochtend urine.

4. cynthiakl

cynthiakl Lid

1 aug 2008
    19
    0
    0
    en dan de dag gerekend van je eigen cyclus naarmaal moet je altijd na 3 weken ongi worden en bij mij is nogmaal na 4 weken wanneer moet je dan testen normaal gesproken?nu is dat bij mijn geval al lang voorbij en ben ik 2 weken overtijd wanneer kun je dan het beste testen gewoon s ochtends?

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Je moet niet normaal na 3 weken ongi worden, maar na 4 weken, als je een hele regelmatige cyclus hebt tenminste. De eerste dag van van je cyclus is de eerste dag dat je helder rood bloedverlies hebt.
    Als je overtijd bent, kun je een zws-test doen. In principe kan het op elk moment van de dag (als je niet heel veel gedronken hebt van te voren), maar ik vind het zelf altijd het prettigst met ochtendurine omdat die het meest geconcentreerd is.
    Succes!

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb gister getest 4 dagen voor de nod.
    maar 2 dikke vette strepen.

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ik testte midden op de dag en ja hoor BINGO!

8. tibisai

tibisai Actief lid

ik voel de kwaa;tjes van het zwanger zijn maar, heb geteste voor mn day en het gaf nega test...

9. Juutjuh

Juutjuh Lid

27 mei 2008
    17
    0
    0
    ik heb gisteren getest maar negatief... voel zoveel kwaaltjes...*zucht*... heb midden op de dag getest, ga van de week 's ochtends maar testen.

Succes

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gezien de ontwikkeling van de zwangerschapstesten maakt het tegenwoordig niet meer uit wanneer je test. Maar wel wordt geadviseerd om de test met ochtendurine te doen, dit omdat de ochtendurine meer geconcentreerd is dan later op de dag. Dit komt doordat tijdens de dag meer vocht tot je neemt, en dus de concentratie HCG in je urine wordt verdund.

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Heb de eerste 2 pillen van de strip vergeten maar maak de strip wel af, wanneer kan ik dan een zwangerschapstest doen? In de stopweek of pas daarna?

liefs esther

Deel Deze Pagina