Mijn vorige zwangerschap bestond uit overgeven en bekkeninstabiliteit. Nu, ontstaat hetzelfde. Ergste misselijkheid is weg, er komt bi voor in de plaats. Hoe doen jullie het huishouden, wat laten jullie aan anderen over en wat niet? ben benieuwd naar jullie ervaringen? En, werken jullie nog bijv? Ik werk parttime maar moet vanaf zaterdag bijv. een reeks van 6 werken. Pffff, daar zie ik dan wel tegenop.
He, vervelend Ik ben alles gewoon veel rustiger aan gaan doen. Werk drie dagen in de week ipv vijf. En dan ma, wo, vr of di, do, za zodat er altijd een bijkom-dagje tussen zit Op de dagen dat ik niet werk doe ik dan een huishoudelijk iets. Een dingetje, stofzuigen, opruimen of de was doen/ophangen&opvouwen.. Koken verdelen we.. Ik maak het eten zittend op de bank klaar (schillen, snijden enz.) en zet het dan op als mijn man bijna thuis is zet ik het op. Hij houd het dan in de gaten en maakt het af zodat ik niet lang in de keuken hoef te staan. En boodschappen doet mijn vriend nu in het weekend omdat ik niet lang stil kan staan in een rij en omdat ik de boodschappen niet meer naar huis kan tillen.. Dus rustig aan doen en goed verdelen over de dagen zou ik zeggen Dan is het voor mij redelijk te doen gelukkig (heb dan ook wel een fijne fysio, dat helpt ook) Succes met een balans vinden!
Ik heb een dochter van 6, dus die moet ook gehaald en gebracht worden. We zijn momenteel bezig met een GROTE verbouwing. over 5 weken kunnen we in onze huis. Tot die tijd is het hard werken. Ik verbouw niet, maar zorg wel voor onze dochter, werk en doe het huishouden. normaal helpt hij natuurlijk mee, maar nu dus niet. heb overigens een voorgeschiedenis met mijn rug, operatie gehad en wekenlang ziekenhuisopname als gevolg. Ik ga vanavond met de verloskundige bespreken wat wijsheid is. Wil niet te snel opgeven of hulp inschakelen.