Wanneer vertel je het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marciaatje, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Na positief testen hebben we het meteen aan mijn beste vriendin, de buurtjes (die zijn ook bezig zwanger te raken) en mij collega verteld. Tegen familie enz pas met 11 weken. Wilde eerste een mooie echo hebben.

Gefeliciteerd trouwens!

2. lies1986

lies1986 Lid

1 sep 2008
    53
    0
    0
    ik heb het verteld aan mijn ouders en broers zussen gelijk naar de posi test. en mijn schoonfam met 6 weken de rest van de wereld mocht het weten na de 2e mooi echo toen was ik 10 weken zwanger.

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    We hebben het de dag na de test verteld en maar we willen bij een volgende toch wel even wachten tot ongeveer 3 maand en hopelijk gaat dat dan ook lukken!

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hier de aanstaande opa's en oma's met ong 7 wken na de eerste echo. en aanstaande vrijdag vertelen we het aan de rest want dan hebbn we verjaardag en dan ben ik de 3 maanden voorbij.

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

HOii..
    VOrige week woensdag hadden we onze eerste positieve test en afgelopen zaterdag hebben we het aan onze ouders en goede vrienden verteld..
    Ben nog maar kort zwanger, maar ik ga er vanuit dat alles goed gaat..
    En zo niet dan heb ik de steun van deze mensen het hardst nodig!

liefs leonie,.

6. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Wij gaan het zaterdagochtend vertellen aan mijn ouders. En 's middags aan zijn ouders. Ben heel benieuwd hoe ze reageren......
    Ik vind het zelf nog wel vroeg om te vertellen, maar ik moet het gewoon kwijt. En als er wat gebeurt dan weten ze ervan en kunnen ze ons steunen.

Deel Deze Pagina