Zeer pijnlijke borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bella, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hi ladies,

Dit is mijn 2e zwangerschap en ik heb nu ontzettend veel last van mijn borsten. Bij de 1e zwangerschap heb ik wel wat pijnlijke borsten gehad maar na de 13e week was het weg. Nu heb ik er nog steeds veel last van, ze zijn zo opgezwollen en soms klopt het gewoon van binnen. S'morgens kan ik niet meteen opstaan omdat mijn borsten zo'n zeer doen. Ze kloppen dan helemaal. Heeft iemand hier ook last van? Pff ik hoop zo dat het minder wordt! Ze knallen zowat uit elkaar ;)

Gr Bella

2. Seth

Seth Niet meer actief

hier nu sinds een week echt extreem pijnlijke borsten....

Bij de eerste en tweede zwangerschap (en hiervoor) had ik wel met periode wat pijnlijke borsten, maar ECHT niet zoals nu...

nu voelt het net of ze blauw en beurs zijn... en doen echt constant flink pijn.... en opeens zijn ze super hard (echt in een paar dagen) echt absurd, in de groei....

(zie trouwens dat we zowat even ver zwanger zijn.... :))

3. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Wat grappig Seth!
    Ik ben 7 september uitgeteld. Scheelt 1 dag! Ik heb op 20-4 een 20 weken echo, we lopen zowat gelijk ;)
    Ik heb ook een zoontje uit 2007 maar wel uit februari, hihi
    Bij de 1e zwangerschap deden ze echt niet zo'n pijn als nu ... voor mij hoeven ze niet echt groter te groeien, haha

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hier ook de 2e zwangerschap en enorm pijnlijke en hele grote borsten... misschien is het niet goed voor mijn lichaam, maar ik slaap nu tegenwoordig met een sport bh aan (zonder beugel) dit helpt wel iets en maakt het opstaan iets makkelijker!

5. Alita

Alita Niet meer actief

heb ik hier ook last van, bij de eerste niet gehad....lijkt idd alsof ze blauw en beurs zijn!

Deel Deze Pagina