Hoi meiden, ik heb sinds 2 a 3 dagen af en toe harde buiken, en echt kramp. Dan loop ik krom om de pijn iets te verlichten. Me zus zat met me moeder te discuseren dat het misschien niet meer lang zou duren, volgens me moeder kon dat niet (ik ben 31 weken). Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben? Weet niet zo goed wat het is... Voorween, of misschien doe ik te veel... Maar vind het niet echt iets om de vk voor te bellen. De kleine man is nog heel vaak actief, dus over hem maak ik me geen zorgen. Groetjes marisca!
Je kan best bevallen met 31 weken hoor vergis je niet! Als je krom loopt van de kramp zou ik wel even de vk bellen! Je weet maar nooit. Ik heb zelf ook best vaak last van harde buiken (20 weken) en als ze regelmatig om de 4 minuten ofso terug komen moest ik meteen bellen want dan kunnen ze her nog tegenhouden voordat het wel doorzet. Beter te vaak bellen als dat het miss wel niet goed zit
Niet iets om je verloskundige te bellen??? Dit is nou iets waar je juist wel voor moet bellen. En met 31 weken kan het heel goed geboren worden maar dat wil je natuurlijk niet dus luister goed naar je lichaam. Ik heb ook vele harde buiken gehad, dacht dat het erbij hoorde en dat ik niet zo moest zeuren anderen hadden dat vast ook. Helaas is mn dochter wel te vroeg geboren, 36 weken, ze was er nog niet klaar voor en heeft 2 weken op de couveuse afdeling gelegen. Even bellen hoor, dan weet je vk er in ieder geval iets van en misschien kan je wel even langskomen.
Nou het is zo dat ik het niet regelmatig heb, als het ieder uur is zou ik inderdaad bellen. Maar het is 3x op een dag... Als ik op bed ga liggen gaat het weer weg. Als ik er regelmatig last van ga krijgen, dan zal ik toch maar even bellen ja...
Oke buiten die harde buiken om dan vertel je ook dat je krom loopt van de kramp. Weet niet waar de kramp zit maar dan snap ik ook niet dat je niet even belt. Waarom niet? Ze zijn dr juist voor jou
Harde buiken horen alleen geen pijn te doen, dus als het pijn doet zou ik zeker wel even bellen. Als is het maar voor je eigen geruststelling en dat de praktijk er van weet mocht je er weer eens voor bellen.